رئیس خانه مطبوعات ایلام:
رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام از توزیع پنجمین بسته حمایتی برای اعضای رسمی خانه مطبوعات استان خبر داد و عنوان کرد: این بسته صرفا در بین اعضای خانه مطبوعات توزیع می گردد
کد خبر: ۹۴۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 15 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات ایلام اظهار کرد: در بسته‌های حمایتی قبلی خبرنگارانی که عضویت خانه مطبوعات را نداشتند، ولی اهلیت خبری آنها محرز بود؛ هم شامل حمایت و تحویل بسته‌ها شدند.

وی ادامه داد: در این مقطع به علت عدم تامین بسته مازاد نتوانستیم این بخش را مورد پوشش قرار دهیم که البته در اسرع وقت با نگاه هیئت مدیره خانه، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

رئیس خانه مطبوعات ایلام افزود: این خدمات صنفی در مقابل رسالت خطیر و تاثیرگذار رسانه‌های بومی و محلی استان که مدام و مستمر در آفرینش امید و مطالبه گری به حق برای انجام رسالتی که دارند، بسیار ناچیز است.

شهبازی بیان داشت: صدای رسانه‌های رسمی و دغدغه مند استان این روزها بیشتر از هیجانات کاذب در فضای مجازی، بی واسطه به مردم می‌رسد و مردم هم پذیرای خوراک پاکیزه خبری آنها هستند.

نقش مهم رسانه های استان در پیشگیری از کرونا

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام، تلاش صنفی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را هدفمند و بر اساس ذات کار صنفی عنوان کرد و گفت: خادمی اهل خرد و قلم یک موهبت الهی است.

شهبازی ضمن تاکید بر اینکه جایگاه صنفی مطبوعات و رسانه‌ها باید تقویت شود، از تعامل دوسویه مجموعه مدیران و بخش‌های مرتبط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد و گفت: خانه مطبوعات صنف برآمده از رای و نگاه خود اهالی رسانه است و موظف به پیگیری حمایت و رفع مشکلات و مسائل صنفی رسانه‌های استان می باشد.

وی نگاه مدیران استانی به اهالی رسانه و صنف خانه مطبوعات را در سطح کشور نمونه قلمداد کرد و با اشاره به هنرنمایی و مجاهدت اهالی رسانه استان در موضوع کرونا هم گفت: موضوع پیشگیری و آموزش پروتکل‌های بهداشتی اولین قدم اصلی در مقابله با این بیماری مرگبار بود که رسانه‌های استان در قالب کارگروه رسانه‌ای کرونا و صفحات رسانه‌های مکتوب و اینترنتی، حساس سازی افکار عمومی را در بهترین وجه شکل دادند./ح

 

بیشتر بخوانید

رسانه ها یکی از اثرگذارترین بخش جامعه در مقابله با بیماری کرونا هستند

رسانه ها و مطبوعات باید محور و مبنای خود را تحلیل های علمی و مبتنی بر واقعیت قرار دهند

رسالت مطبوعات محلی دو زبانه درحفظ هویت زبان مادری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار