کد خبر: ۹۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳ 14 September 2015

مدیرعامل قطار شهری کرج از تدوین جزئیات جدید قرارداد قطار شهری خبر داد و گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور استاندار و مقامات شرکت سابیر جلسه بررسی قرارداد جدید برگزار می¬شود.

مهندس علی اصغر همتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث قطار شهری و همچنین توجه به نظرات شرکت سابیر، تصمیم جمعی بر این شد که شرایط این شرکت نیز طی نامه‌ای به استاندار منتقل شده و چهارشنبه هفته جاری جلسه تعیین تکلیف مترو کرج برگزار شود.

وی به فروش 100 میلیارد اوراق مشارکت در جهت تامین مالی قطار شهری کرج اشاره کرد و یادآور شد: برای اولین بار است که چنین رقمی در استان البرز برای فروش اوراق مشارکت به ثبت می‌رسد و این اقدام با پیگیری‌های سازمان قطار شهری و همکاری شهرداری رخ داد.

همتی افزود: با توجه به اینکه مهمترین مساله مترو کرج بحث مالی می‌باشد هزار و 650 میلیارد تومان اعتبار از ناحیه فروش اراضی به این امر اختصاص یافت و در قرارداد جدید قید شده است که در صورت تامین مالی پروژه از دیگر بخش‌هایی چون فروش اوراق مشارکت از میزان اعتبار اراضی کسر گردد.

مدیر عامل قطار شهری کرج در پایان گفت: پس از یک سال پیگیری خوشبختانه دو قطار متعلق به مترو کرج از تهران منتقل و در کرج مستقر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار