فرمانده انتظامی استان گفت: شهدا و ایثارگران سرمايه‌هاي ارزشمند نظام جمهوري اسلامي هستند.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 17 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی در نشست هماهنگی و همدلی بین نیروهای مسلح در امور ایثارگران، با تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب وگرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها ، سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و شهدای عرصه نظم و امنیت
افزود: تعامل و همدلی خوبی در مجموعه نیروهای نظامی وانتظامی برقرار است.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظانی در کشور به عنوان یک نیروی خدوم و خدمتگزار شناخته شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی تا پای جان از هیچ تلاشی در عرضه نظم و امنیت دریغ نخواهد کرد.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفته ناجا که از پلیس به عنوان نیروی خدوم و زحمتکش یاد کردند، افزود: انشاء الله به ياري حق تعالي، خدمات پلیس مورد رضایت خداوند قرار گرفته و کارکنان نیروی انتظامی سربازان شایسته ای برای مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و خادمان خوبی برای مردم باشند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی همدلی و هم افزایی را مهمترین اهداف این جلسه اعلام کرد و گفت: مهمترین تبلور گرامیداشت یاد و خاطره ایثار شهدا این است که خانواده آنها از عمق جان احساس کنند که همواره یاد عزیزانشان در یاد و قلب همه زنده و جاویدان است و راه و سيره آنان از سوي اجتماع به ويژه كاركنان نيروهاي مسلح تداوم خواهد يافت.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه استان مرکزی با تقدیم ۶۲۰۰شهید به عنوان نمونه بارزی از مهد ایثار و فداکاری در کشور به شمار می رود، یادآورشد: جای جای این استان به برکت خون شهدا پر خیر و برکت است و امید می رود که توفیق خدمت به شهدا را داشته باشیم.
سردار مفخمی شهرستانی افزود : شهداء الگوي واقعي استقامت هستند كه با ايثار و فداکاري‌هاي مثال زدني شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور و مردم تا پاي جان خود ايستادگي کردند.
فرمانده انتظامی استان اظهار داشت :خانواده های شهداء و ایثارگران سرمايه‌هاي ارزشمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند که با ایستادگی صبر ومقاومت در برابر دشمنان باعث عظمت و سربلندي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیت بزرگ حفظ نظم وامنیت در کشور و خدمت بی منت و صادقانه به مردم، از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و راه شهدا را ادامه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار