فرمانده انتظامی شهرستان اقلید خواستار هوشیاری بیشتر صنف طلافروشی‌ها و رعایت نکات ایمنی از سوی آنان برای پیشگیری از وقوع سرقت شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 21 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: همکاری صنف طلافروشان با نیروی انتظامی در شهرستان اقلید در سایه تعاملات خوبی که وجود دارد به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود.

او با اشاره به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی در این خصوص، ادامه داد: طلافروشان علاوه بر در‌های شیشه‌ای ضدگلوله و ضدضربه باید از کرکره و در‌های ضد سرقت و اتوماتیک استفاده کنند تا سارقان نتوانند نقشه هایشان را عملی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: طلافروشان باید ازقراردادن گاوصندوقی که در معرض دید است به شدت خودداری کنند.

او گفت: طلافروشی‌ها باید برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی از سوی مشتری نماها، از تجمع آن‌ها در مغازه جلوگیری کنند و در مواقع شلوغی تعداد محدودی را بپذیرند تا دستبرد به روش کش روی از سوی سارقان صورت نگیرد.

سرهنگ مراد صارمی ادامه داد: با مقاوم سازی مغازه‌ها و میله کشی ویترین‌ها و شیشه‌های مقاوم از ورود سارقان به داخل مغازه جلوگیری کنند.

او افزود: نصب دوربین‌های مدار‌های بسته در مغازه وکنترل آن‌ها از لحاظ کیفیت و فعال بودن موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: هشدار ، پلیس ، طلا فروشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار