فرمانده انتظامي "مهر" از توقيف يك دستگاه تريلر كشنده و كشف 29 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش يك ميليارد و 740 ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 21 February 2021

تابناک فارس به نقل از پیگاه خبری پلیس: سرهنگ "عظيم اله كرمي" بيان كرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامي بخش "گله دار" با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي با يك دستگاه تريلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌هاي شرقي كشور را دارد.

وي افزود: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با برپايي تور ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي شهرستان "مهر"، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به يگان انتظامي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي "مهر" با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 29 هزار لیتر گازوئيل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه يك نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائي شد.

سرهنگ "كرمي" با اشاره به اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش سوخت مكشوفه، يك ميليارد و 740 ميليون ريال برآورد شده است، اظهار کرد: پليس به صورت كاملا فعال و جهادي با اين پديده شوم برخورد و فعاليت قاچاقچيان فرآورده هاي نفتي و كالا را ناكام خواهد گذاشت.

برچسب ها: گازوئیل ، قاچاق ، مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار