به منظور ارتقای سرانه مطالعه:
فرماندار بندرعباس گفت: به منظور ارتقای سرانه کتابخوانی می‌بایست جایگاه کتابخانه را در منظر سازی شهرها و روستاها هوشمندانه در نظر بگیریم.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 22 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عزیزاله کناری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور حجت الاسلام محمد ذاکری مدیرکل انجمن کتابخانه های عمومی استان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی و بدون توجه به این امر موفقیتی در جامعه حاصل نمی شود و پیشرفت جوامع در نتیجه با توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود.

وی در ادامه گفت: لازم است در منظر سازی شهرها و روستاها جایگاه کتابخانه را هوشمندانه در نظر بگیریم و سرانه کتابخوانی را ارتقاء دهیم و با ایجاد جاذبه های گوناگون افراد را جذب کتاب خواندن کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: در شهرستان بندرعباس این ظرفیت وجود دارد تا هر ماه بین ادارات شهرستان ، بانوان ، جوانان و دانش آموزان مسابقات کتابخوانی برگزار شود و جوایزی به آنها اهدا گردد و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نیز برگزاری این مسابقات را مدیریت کند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: با توجه به اهمیت کتابخوانی می توان در ادارات شهرستان و سایر مکان های عمومی کتابخانه های کوچک را جهت مطالعه عموم مردم راه اندازی کرد.

انتهای پیام/ز453

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار