رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد موفق شدیم در کمتر از یک ساعت تیم‌های امدادی را برای خدمات رسانی به منطقه اعزام کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 23 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» کریم همتی در مراسم افتتاح نخستین خط تولید قطعات ست دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در البرز، اظهار کرد: هلال احمر به دنبال تولید تجهیزات پزشکی با کیفیت و بدون نقص است تا بتواند در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت تولید تجهیزات پزشکی ادامه داد: باید با تولیدات بیشتر سهم خودمان را در بازار افزایش دهیم که این امر در گرو ایده پردازی درست و سرمایه گذاری مناسب در این حوزه است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که نام "سها" بهتر و بیشتر از قبل شناسانده شود، توضیح داد: بدون شک این امر با افزایش کمیت و کیفیت تولیدات این شرکت محقق می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ما به دنبال انجام کارهای خاص در کشور هستیم و به هیچ وجه به امتیاز و سود مادی فکر نمی‌کنیم، گفت: هدف اصلی ما حل مشکلات مردم است که خوشبختانه در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه شرکت سها یکی از معدود شرکت‌های دارویی کشور است که چرخه تولید و پخش را به صورت همزمان در اختیار دارد، توضیح داد: برای افزایش کارآیی این شرکت به دنبال تقویت بخش‌های تولید و توزیع محصولات درمانی این شرکت هستیم.

همتی با بیان اینکه همگرایی بهترین راه برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده است، اضافه کرد: بدون شک ارتباط خوب میان معاونت درمان و سازمان تدارکات پزشکی می‌تواند به تحقق این هدف کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امسال در حوزه امداد و نجات دو رکورد جدید کسب کردیم، گفت: در رکورد اول در حادثه انفجار بیروت، در کمتر از ۲۴ ساعت تیم امدادی به لبنان اعزام و بیمارستان صحرایی برپا کردیم.

این مسئول اضافه کرد: در زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد هم موفق شدیم در کمتر از یک ساعت تیم‌های امدادی را برای خدمات رسانی به منطقه اعزام کنیم.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر نیز گفت: شاید از لحاظ اقتصادی کمتر کسی به فکر تولید محصولات دیالیز برای بیماران بیفتد، اما مفتخریم که با تولید ست دیالیز توانسته‌ایم وابستگی خود به خارج از کشور را کم کنیم.

علیرضا عسکری توضیح داد: با حمایت رئیس جمعیت هلال احمر دو اتفاق خوب تا پایان سال هم خواهد افتاد؛ وارد کردن دستگاه دیالیز و اضافه کردن محصولات جدید به سبد تولید سازمان تدارکات پزشکی که با این دو اتفاق خوب وابستگی‌مان به خارج از کشور کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار