تابناک- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه استان برای اجرای سفرهای نوروزی آمادگی دارد، گفت: گزارشی از ابتلا بازدید کنندگان در تاسیسات گردشگری استان بوشهر نداشته ایم.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶ 01 March 2021

محمد حسین ارسطو زاده در گفت‌وگو با تابناک بوشهر با بیان یکی از مشاغلی که در ایام شیوع بیماری کرونا دچار آسیب‌های زیادی شد، حوزه گردشگری بود، اظهارداشت: نمایشگاهی برای ایجاد شور و نشاط مجدد در بین این حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری که با حضور استان‌های مختلف در تهران برگزار شد که نوعی آمادگی مجدد برای از سر گیری فعالیت‌ها گردشگری در کشور بود، افزود: اگر شرایط شیوع بیماری کرونا رو به بهبود باشد هنوز صنعت گردشگری ما آماده است که بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های گردشگر پذیر و پر جاذبه است، بیان کرد: طی سال‌های اخیر سرمایه گذاری بسیار خوبی را در سطح استان در حوزه گردشگری از سوی بخش خصوصی انجام شده است.

ارسطوزاده با بیان اینکه در دو سال گذشته بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در اقامتگاه‌ها و تاسیسات گردشگری استان شاهد بودیم، تصریح کرد: این سرمایه گذاری ها منجر به افتتاح هتل ۵ ستاره هزار تخت خوابی و بومگردی‌های مختلف شد.

وی از افتتاح موزه بزرگ منطقه‌ای خلیج فارس در شهر بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی نیز استان بوشهر دارای ظرفیت‌های خوبی است که از جمله آنها می‌توان به دست بافت‌ها و موادی که از دریا و خرما گرفته می‌شود اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی را با خلیج فارس دارد که ظرفیت‌های گردشگری را در استان افزایش داده است، خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید ۷۰ بومگردی در استان بوشهر راه اندازی شده است.

ارسطو زاده با اشاره به اینکه در بدترین شرایط شیوع کرونا فعالان گردشگری ما توانستند با رعایت پروتکل بهداشتی و برنامه ریزی خوب تحت عنوان سفر هوشمندانه فعالیت کنند، گفت: گزارشی مبنی بر اینکه در تاسیسات گردشگری ما و به واسطه سفر گسترش ویروس کرونا را داشتیم وجود نداشته است که بیانگر روش مناسب اجرای آن است.

وی عنوان کرد: در صورت تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آمادگی کامل برای اجرای سفرهای نوروزی در استان بوشهر وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار