تابناک-فرمانده انتظامی استان از کشف 2 تن و 279کیلو گرم موادمخدر و دستگیری54 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 01 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردارغلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت : مأموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان طی 72 ساعت گذشته موفق شدند،13 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و 54نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و 239 معتاد را نیز جمع آوری نمایند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 2 تن و 279 کیلو و 545 گرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود :این مقدار مواد کشف شده شامل 2 تن و 219کیلو و 787گرم تریاک، 56کیلو گرم حشیش ، 111 گرم هروئین و 3 کیلو 647 گرم سایر مواد می باشد.
فرماده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می گردد.

انتهای پیام /ز525

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار