قم نیوز: رویداد سکوی پرتاب قم در حالی چند روز پیش به کار خود پایان داد که از 24 تیم حاضر در رویداد 11 تیم از طرف داوران برای جذب سرمایه برگزیده شدند
کد خبر: ۹۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 01 March 2021

به گزارش تابناک قم، محمدرضا مسقیمان مدیر شتابدهنده صدران که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت از پایان یافتن دومین رویداد استارتاپی این مجموعه خبر داد و گفت: از میان 11 تیم برگزیده در این رویداد استارتاپی، سرمایه گذاری بر 9 تیم قطعی و 2 تیم وارد مرحله بررسی موشکافانه شدند.

وی افزود: حجم کل سرمایه گذاری قطعی در این رویداد به 1.2 میلیارد تومان رسید و 2.7 میلیارد سرمایه گذاری نیز در انتظار بررسی موشکافانه قرار گرفته است.

مستقیمان اضافه کرد: در رویداد سکوی پرتاب قم که با همکاری 100 استارتاپ و شتابدهنده صدران برگزار شد، تیم‌های تانک، آرتبان، پشتیبان داده ایرانیان، تردینک، بعدا پرداخت، زیبا، توران، مهر و ماه، اندیشه مبنا مورد سرمایه گذاری قطعی و تیم‌های آما و مای‌جاب مورد بررسی موشکافانه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این دومین رویداد سکوی پرتاب قم بود که با سرمایه گذاری مجموعه 100 استارتاپ، شتابدهنده صدران، خانه شتابدهی و توسعه ماهد و هزارتو برگزار شد، همچنین صندوق پژوهش و فناوری کریمه، شرکت ستارگان نوآوری داوین و صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر سرمایه گذاران این رویداد بودند.

مستقیمان با شاره به اینکه رویداد سکوی پرتاب قم با هدف سرمایه گذاری بر تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه قم برگزار شد، گفت: در رویداد قبلی 100 استارتاپ در استان قم، از مجموع طرح‌های دریافت شده 24 تیم به داوری نهایی رسیده و 7 تیم موفق به جذب سرمایه شده بودند.

مجموعه رویدادهای کاروان استانی مجموعه 100 استارتاپ با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور در همه استان‌ها با همراهی نمایندگان استانی و به صورت بومی سازی شده با ویژگی‌های هر استان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار