فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف احشام قاچاق به ارزش۳میلیارد ریال درمحور مواصلاتی دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 02 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی   اظهار داشت:  درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودرو کامیون ایسوزومشکوک و آنها را متوقف نمودند. 
سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۳۰راس احشام قاچاق ازنوع گوسفندراکه  قاچاقچیان قصد انتقال آنها ازیکی از شهرستان های استان همجوار به استانها ی جنوبی کشور برای صادرات غیر قانونی را داشتند،  کشف و ضبط نمودند.
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  با اشاره به اینکه  کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام نموده اند ،خاطر نشان کرد: ۴ نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              
 درپایان این مقام انتظامی بابیان اینکه قاچاق ازتهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی واخلال در اقتصاد ملی است تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار