مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از پرداخت ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۹۳۰۰ نیازمند کردستانی از طریق صندق امداد ولایت در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 02 March 2021
ه گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده، در نخستین همایش سراسری قرض الحسنه که با حضور خیران و مدیران عامل بانک‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس کشوری برگزار شد، عنوان کرد: کلیدی‌ترین حوزه فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت تسهیلات اشتغال است که در ۱۱ ماهه نخست امسال ۱۴ میلیارد تومان برای ایجاد ۶۰۰ طرح اشتغال پرداخت شده است.
وی افزود: مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی و درمانی با عنوان وام کارگشایی به ۶۳۰۰ نیازمند کردستانی طی ۱۱ ماهه امسال پرداخت شده است.
شییخی ز اده ادامه داد: همچین ۱۶ میلیارد تومان برای ودیعه مسکن ۱۳۰۰ نیازمند و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای کمک به خرید و ساخت مسکن نیازمندان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد:  ۲۵۲ فقره وام دانشجویی نیز از طریق این صندوق پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: در مجموع از طریق این صندوق ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۹۳۰۰ نیازمند این استان در ۱۱ ماهه امسال پرداخت شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه از بهمن ماه امسال وام‌های پرداختی تا سقف ۱۰ میلیون تومان کاملا قرض الحسنه و بدون هیچ کارمزدی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: افزایش سقف پرداخت تسهیلات و ضمانت آسان در برنامه‌های سال آینده این صندق قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار