رییس مرکز اورژانس تهران از حادثه آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 03 March 2021

 

پیمان صابریان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در ساعت ۸:۴۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ تکنسین های اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طبقه دوم شیرخوارگاه آمنه تخلیه شده است، افزود: ظاهرا بخشی از این شیرخوارگاه دچار آتش سوزی شده که آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند.

رییس مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: تا این لحظه ۲ مصدوم شامل یک آتش نشان که پانسمان برای وی صورت گرفته و یک کودک با مشکل تنفسی شناسایی شده است و خبرهای تکمیلی پس از پایان عملیات امداد و نجات اعلام خواهد شد.

وی یادآوری کرد: هم اینک بیمارستان های مطهری، ولیعصر و محب مهر در آماده باش کامل برای احتمال انتقال مصدومان این حادثه هستند.

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون آتش نشانان در محل حادثه مشغول مهار آتش هستند.

سید جلال ملکی افزود: با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ بی درنگ ماموران چند ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و سایر تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: جزییات بیشتر این حادثه پس از پایان عملیات مهار اعلام می شود.

شیرخوارگاه آمنه در خیابان ولیعصعر (عج) و در حوالی خیابان میرداماد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار