رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۰ بالغ بر هزارو۷۱۰میلیارد تومان بود که نسبت به متمم بودجه سال ۹۹ افزایش ۷۲درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 03 March 2021

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نودوششمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضای شورا، شهردار، معاونین و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: این روز را خدمت فعالان عرصه خدمت به مردم محروم و نیازمند کشور و همچنین کارکنان خدوم کمیته امداد، گروه های جهادی و نهادهای خیریه که در روزهای سخت کرونایی و شرایط اقتصادی با طرح های معیشتی و خدمت مومنانه در حال خدمات رسانی به مردم هستند، تبریک گفته و امیدوارم در این ماه بیش از گذشته شاهد ترویج فرهنگ انفاق و احسان در شهرستان باشیم.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن هفته درختکاری امیدوارم فرهنگ کاشت درخت بویژه درخت مثمر در شهرستان نهادینه شود و از همشهریان عزیز می خواهم تا با کاشت درختان مثمر و مشارکت در این امر در توسعه و آبادانی شهر، مجموعه مدیریت شهری را یاری رسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به دستور جلسه فوق العاده امروز تاکید کرد: این نشست فوق‌العاده بنابر دستور استانداری تهران مبنی بر بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ها و اعلام به استانداری تا تاریخ ۱۷ اسفند ماه برگزار گردیده تا ضمن بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری، بتوانیم در موعد مقرر لایحه بودجه را به استانداری ارسال کنیم.


مسرور افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۰ بالغ بر هزار۷۱۰میلیارد تومان بود که نسبت به متمم بودجه سال ۹۹ افزایش ۷۲درصدی داشته است و هزینه جاری متمم بودجه سال ۹۹ مبلغ ۴۲۵ میلیارد بوده که برای بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۴۰ میلیارد و رشد ۲۷ درصدی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر افزایش چشمگیر بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: بودجه عمرانی در سال ۹۹ مبلغ ۵۷۲ میلیارد تومان بوده که برای سال ۱۴۰۰ بودجه پیشنهادی شهرداری ۱۰۷۰ میلیارد تومان است که با ۸۷ درصد افزایش به کار عمرانی تخصیص یافته است و امیدواریم بودجه ۱۴۰۰ ما را در مسیر تکمیل پروژه های نیمه تمام یاری رساند و پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام و بهره برداری برسانیم.

رئیس شورا شورای اسلامی شهر اسلامشهر با بیان تخصیص مبلغ قابل توجهی در بودجه ۱۴۰۰ به پارک بانوان گفت: با توجه به قولی که بابت تعیین تکلیف پارک بانوان به بانوان شهر دادیم و همچنین مکاتبات استان که مکان فعلی قابلیت بهره‌برداری به عنوان پارک بانوان را نداشت و موافقت اعضای شورا، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ به جانمایی و احداث پارک بانوان اختصاص یافت.

مسرور خاطرنشان کرد: شهرداری اسلامشهر سه نقطه در شهر را برای جانمایی پارک پیشنهاد داده اما هیچ گونه اطلاعات و مختصاتی از این نقاط در اختیار شورا نیست، از شهردار محترم درخواست داریم تا اعلام اطلاعات و مختصات این نقاط را در دستور کار قرار دهد تا با وجود بودجه ای که در سال آتی به این مهم اختصاص یافته، بتوانیم ضمن جانمایی مناسب، به احداث و تجهیز بوستان بانوان که از مطالبات به حق بانوان شهرمان است، بپردازیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار