استاندار قزوین :
استاندار قزوین با بیان اینکه طرح های تولید و صنعتی که توجیه اقتصادی دارند حمایت می شوند، گفت: با همه توان باید برای حمایت از تولید ، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در سطح استان تلاش خود را مضاعف کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 03 March 2021

 

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ، افزود: تصمیمات مدیران با اقتصاد و اشتغال ارتباط مستقیم دارد پس تصمیم باید طوری گرفته شود که مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران در تصمیم‌گیری‌ها بخشی نگاه می‌کنند، اظهار داشت: تصمیمات باید به گونه‌ای باشد تا برای کشور امنیت پایدار و ارزش افزوده ایجاد کند.

جمالی پور با اشاره با برگزاری جلسات رفع موانع تولید علاوه بر تاثیرگذاری در حوزه رونق اقتصادی اضافه کرد: ما در چارچوب قوانین اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کرده و از آنها حمایت کنیم

نماینده عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ها و اختیارات قانونی که در استان داریم باید عمل کنیم و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هم در قالب این موارد ممکن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و اداری برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان باید از محصولات داخل استان قزوین خرید کنند و ضروری است این امر به عنوان مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مورد تاکید قرار گیرد.

استاندار قزوین در خصوص درخواست راه اندازی بازارچه صنایع دستی نیز گفت: سازمان میراث فرهنگی و شهرداری قزوین نسبت به مکان یابی برای راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی استان زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار فراهم خواهد شد، تصریح کرد: امروز همه باید بدانیم هر عمل ما مستقیم با اقتصاد و اشتغال مرتبط است بنابراین بخشی نگری نداشته و بکوشیم در حوزه امنیت، اقتصاد و اشتغال وظیفه خود را انجام دهیم.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین نیز در این نشست گفت: رویکرد دولت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است و کسانی که در این عرصه طرح‌هایی دارند باید موردحمایت جدی قرار گیرند.

ابوالفضل یاری، حمایت و توجه از اشتغال موجود را اولویت مجموعه مدیریت اقتصادی استان دانست و افزود: باید برای این مهم از ظرفیت سرمایه‌گذاری بهره‌گیری ‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی و ساخت پهبادهای نظامی و غیرنظامی اظهار کرد: اگر این طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مصوب شود یکی از شرکت‌هایی است که محصولات آن می‌تواند در سطح منطقه بازاریابی شود و می‌توانیم از این ظرفیت نیز بهره‌مند شویم.

یاری با بیان اینکه نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان از این پهبادها باید احصاء شود، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ بحث تأمین اعتبار برای این منظور مورد توجه قرار خواهد گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار