امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: آمریکا در مواضع خود علیه جمهوری اسلامی ایران و فشار‌ها و تحریم‌هایی که بر کشورمان ایجاد کرده با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 06 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه قصرشیرین افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال سلاح هسته ای نبود و تنها هدف ما دستیابی به فناوری‌های نوین علمی برای پیشرفت کشور است.
وی اظهار داشت: به گفته مقامات آمریکایی ایران سال ۲۰۱۵ با ایران سال ۲۰۲۱ متفاوت است و آمریکایی ها در توافقات به دنبال امتیازات بیشتر هستند و این خصلت آنها است.
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: نکته ای که در برجام باید مورد توجه قرار گیرد این است که آمریکایی ها در این سند به دنبال تقویت اسراییل و تضعیف کشورهای مسلمان هستند و برای تحقق اهداف خود حمایت از اسراییل را همواره مدنظر دارند.

او ادامه داد: نکته سوم که در سند راهبردی آمریکا که بسیار حایز اهمیت است اینکه در سند آن ها به نژادپرستی ساختاری اشاره شده و این دلیلی بر دوران افول ضعف آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی ایران است که ما همواره به دنبال تقویت کشورمان هستیم.

شامحمدی گفت: شیطنت کشورهای اروپایی که دنبال تصویب قطعنامه علیه کشورمان بودند با هشدار ایران و رایزنی های صورت گرفته از این کار منصرف شدند.

وی اضافه کرد: نتیجه ای که می شود گرفت این است که لغو همه تحریم های ایران باید انجام شود و اروپایی ها برای این کار اقدام عملی داشته باشند.

او ادامه داد: موضع گیری های بایدن در این مدت نشان می دهد که سیاست های آمریکا همچون دوران ترامپ و دولت های قبلی است و سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر کاخ سفید همان شعار مرگ بر آمریکا و همان راهی را خواهیم رفت که مقام معظم رهبری ترسیم کرده که برگشت به تعهدات و جبران گذشته و راستی آزمایی است و آمریکا لغو تحریم ها را در عمل ثابت کند.

وی با اشاره به روز احسان و نیکوکاری که کاری خداپسندانه است، گفت: وظیفه هر مسلمانی است که به همنوع خود کمک کند و در این راه از تلاش های کمیته امداد (ره) برای حمایت از خانواده های نیازمند قدردانی می کنیم.
او همچنین با اشاره به روز درختکاری افزود: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یک وظیفه است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار