اداره کل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی در راستای اقدامات پیشگیرانه‌ این نهاد مبنی بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان در اسفندماه برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 06 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران از اعلام روز شنبه اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، در پی درخواست‌های مکرر از سوی شهروندان، کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار برای برگزاری رویداد زنان و تولید ملی، یازده ماه تعطیلی فضاهای فروش شهری به سبب کرونا، اخلال در معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار و ایجاد آسیب‌های اقتصادی به کسب و کارهای خرد و خانگی، طرح برگزاری شانزدهمین دوره رویداد زنان و تولید ملی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ویژه توسط اداره کل امور بانوان شهرداری تهران تهیه و تدوین شد.

برپایه این اعلام، طی مکاتباتی با اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری تهران درخواست صدور مجوز برگزاری این رویداد بررسی شد و پس از بررسی طبق دستور اداره امنیتی و انتظامی استانداری در راستای طرح جامع مدیریت محدودیت‌ها، مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در کشور برگزاری هر گونه نمایشگاه ممنوع است.

بر این اساس، برگزاری رویداد زنان و تولید ملی برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و پیشگیری از بیماری کرونا مجددا لغو شد.

رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی سالانه دو بار در شهریور و اسفندماه در بوستان گفتگو، محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برگزار می‌شد.

این نمایشگاه با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی برای عرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع دستی داخلی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی، آموزش‌های کسب و کار و ارائه ایده‌ها ایجاد شده است.

براساس این اعلام، شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی مقرر بود ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به دلیل شرایط شیوع کرونا، امکان برگزاری این رویداد تاکنون وجود نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار