صداوسیمای مرکز کیش با هدف اطلاع رسانی و ایجاد شادابی و نشاط در بین کیشوندان و گردشگران با تهیه ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به استقبال سال 1400 می رود.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 07 March 2021

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فهرست برنامه‌های نوروزی صداوسیمای جزیره کیش به این شرح اعلام شد:

رادیو
«بوی بهار» عنوان برنامه ی زنده رادیو کیش ویژه ی تحویل سال 1400 شمسی است که به مدت 150 دقیقه پخش می‌گردد. این برنامه با حضور دو مجری اجرا می‌شود.گفتار مجریان، گزارش از حال و هوای مردم کیش در شروع سال نو، مصاحبه با مهمان ویژه، نمایش طنز با اجرای هنرمندان رادیو کیش، تعامل با شنوندگان از طریق پیامک و تلفن، موسیقی و ترانه، ارتباط با مراکز استان‌ها، نقل خاطرات سال 99، شعر طنز و آهنگین، دعای ویژه تحویل سال، و پخش زنده سخنان رهبر معظّم انقلاب، و ریاست جمهوری به مناسبت حلول سال نو و ... بخش های گوناگون این برنامه اند. تهیه کننده این برنامه اسماء بدیعیان پور است.
«جشن بهار» ویژه برنامه ی زنده رادیوکیش در ایام نوروز است که به تعداد 14 برنامه و مدت 150 دقیقه، صبح ها از ساعت 9:30 دقیقه تا 12 با رویکرد اطلاع رسانی و تفریحی و سرگرمی‌به شنوندگان رادیو کیش ارائه خواهد شد. برنامه جشن بهار در روز بیست و نهم به پیشواز سال نو می رود و تا سیزدهم نوروز و روز طبیعت ادامه خواهد داشت.مریم یوسف زاده، راحله اکبری، غلامحسین خسروی، امیررضا هاشمی تهیه کنندگان این برنامه اند.
سفرهای رادیویی (با رویکرد گردشگری و جاذبه‌های دیدنی)، قطعات ضربی شاد و طنز، روایت داستان کوتاه طنز، نمایش طنز با اجرای هنرمندان رادیو کیش، ارتباط با گزارشگران و مجریان صدای مراکز استان‌ها، موسیقی و ترانه، بخش های کوتاه سلامت محور در این نوروز (ورزش، تغذیه و ... )، psa وسایر ساختار های خلاقانه با موضوعات کرونا، مهرورزی و همدلی، محیط زیست، پلیس و رعایت حقوق شهروندی، مسابقه ایران شناسی، معرفی آیین‌های نوروزی، به همراه گزارش و مصاحبه با کیشوندان بخش های گوناگون این برنامه اند.
«سین هشتم» عنوان ویژه برنامه ی عصرگاهی ایام نوروز رادیو کیش است که با ساختار ترکیبی نمایشی و به صورت زنده و به مدت 150 دقیقه از ساعت 18 تا 30 :20 دقیقه به شنوندگان این رادیو ارائه می‌شود.
رویکرد این برنامه تفریحی و سرگرمی و شامل این بخش ها خواهد بود: نمایش طنز با اجرای هنرمندان رادیو کیش، گفت و گوی ویژه با مهمانانی که به عنوان الگویی اجتماعی خبر ساز شده اند، قطعات ضربی شاد و طنز، ارتباط با مراکز استان‌ها، گزارش و مصاحبه با مردم جزیره، مسابقه، پخش تولیدات ویژه ی شنوندگان رادیو کیش، پیامک، تلفن و ...
تولید این برنامه بر عهده راحله اکبری ، محمد چگنی ، غلامحسین خسروی ، مریم یوسف زاده است.
رادیو کیش همچنین تقارن ایام نوروز 1400 با مناسبت های بزرگ مذهبی را گرامی می دارد. مناسبت هایی چون میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، و میلاد امام عصر( عج) نیمه ی شعبان؛ برای همین در فضای این برنامه در این مناسبت ها علاوه بر ویژه برنامه‌های مذهبی، حال و هوایی معنوی و متناسب با هر دو ایام مبارک خواهد داشت.
«آوای بهار» عنوان برنامه زنده موسیقایی رادیو کیش در ایام نوروز است که به مدت 60 دقیقه و به صورت زنده از ساعت 16:45 تا 17:45 دقیقه به شنوندگان ارائه خواهد شد؛ برنامه ای که موسیقی و ترانه‌های درخواست شده ی شنوندگان را متناسب با این ایام پخش خواهد کرد. تهیه کننده این برنامه مریم فرازی است.
«بهارانه» عنوان برنامه موسیقایی دیگر رادیو کیش در این ایام است که در ساعات ابتدایی شب با پخش موسیقی‌های متنوع با کلام و بی کلام بهاری و پیام های مثبت اندیشانه به مخاطبان این برنامه ارائه خواهد شد. این برنامه را هم مریم فرازی تولید می‌کند.
* تلویزیون
برنامه تلویزیونی « سال نو، احوال نو » به تهیه کنندگی مژگان ملک محمدی ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ به مدت ۲۵۰ دقیقه قبل از تحویل سال به صورت زنده از سیمای کیش پخش می‌شود.گزارش، وله و سرود، میان برنامه، مسابقه، خواننده، مهمان برنامه، هنرمندان، دعای تحویل سال، پیام نوروزی رهبری ، پیام نوروزی مسئولین جزیره و .... از بخش های این برنامه است.
برنامه تلویزیونی « عیدانه » به تعدد۱۳برنامه ۶۰دقیقه ای از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۰هر روز ساعت ۲۱ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۰ از سیمای کیش روی آنتن می رود. نماهنگ، گزارش، وله و سرود، میان برنامه، دوربین مخفی، معرفی جاذبه‌های کیش، کارشناس، مسابقه، خواننده و ... از بخش های این برنامه است. تهیه کننده این برنامه مهدی روحی است.

پخش مسابقه تلفنی مروارید به مدت ۳۰ دقیقه به صورت زنده هر روز ساعت 17:30؛ پخش مستند های تولیدی مرکز کیش هر روز ساعت ۹؛ پخش سریال ایرانی « نون خ » هر شب ساعت ۲۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲؛ پخش سریال خارجی گروه پلیس هر روز ساعت ۱۶ و بازپخش روز بعد ساعت ۸؛ جشنواره فیلم های سینمایی نوروزی هرشب ساعت ۲۲ و بازپخش روز بعد ساعت۱۴ وجشنواره فیلم های انیمیشن هر روز ساعت ۱۱ و باز پخش ساعت ۱۸ از دیگر برنامه‌های سیمای این مرکز در نوروز است. همچنین برنامه‌های نوروز نامه ، مستند اقوام ایرانی و نماهنگ های شاد ، دوربین مخفی ، میان برنامه‌های طنز در ایام نوروز روانه آنتن خواهند شد.
خبر
واحد خبر مرکز کیش هر روز دو بخش خبری خواهد داشت. ساعت 17 بخش خبری سیما، و ساعت 18:30 بخش خبری صدا از برنامه‌های این واحد در ایام نوروز 1400 است.
* فضای مجازی
معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش در قالب موسیقی- تصویر، فوتوکلیپ، ویدیو کلیپ، اطلاع رسانی اخبار کرونا و آموزش نکات بهداشتی در سفرهای نوروزی در قالب مصاحبه، عکس نوشت و پوستر.
اعلام روزانه وضعیت جوی، ساعات جزر و مد و اوقات شرعی در قالب عکس نوشت؛ تولید محتوای متناظر با شعار سال در قالب پوستر ، عکس نوشت ، فوتوکامنت؛ تولید محتوای متناظر با برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در قالب پوستر، عکس نوشت، ویدیوکلیپ، فوتوکامنت از فعالیت های واحد فضای مجازی مرکز در نوروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار