استاندار آذربایجان شرقی بر توزیع متوازن خدمات عمومی تأکید کرد و گفت: توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 07 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح بخشداری کشکسرای از توابع شهرستان مرند، با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند، افزود: مسئولان در کنار وظایف ذاتی باید به مدیریت فرآیندی و فراهم کردن خدمات عمومی برای تمام اقشار مردم نیز توجه جدی داشته باشند.

 

وی، نیروی انسانی فرهیخته و خلاق را مهم‌ترین محور توسعه دانست و گفت: خوشبختانه شهرستان مرند و بخش کشکسرای از این ظرفیت به خوبی برخوردار است.

 

پورمحمدی افزود: این بخش در کنار انسان‌های خوش‌فکر، از یک ظرفیت مهم دیگر بهره‌مند است که تاکنون به خوبی از آن استفاده نشده و آن قرارگیری در مسیر لجستیکی و کریدورهای حمل‌ونقل بین‌المللی است.

 

وی، کشاورزی و صنایع دستی را از دیگر ظرفیت‌های این بخش برشمرد و از مسئولان محلی خواست با وحدت و همدلی در جهت استفاده بهتر از این ظرفیت‌ها گام بردارند.

 

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پشتوانه امنیت پایدار در کشور، مردم هستند و وظیفه همه ماست که به این مردم خدمت کنیم.

 

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان انقلاب در طول سال گذشته، گفت: دشمنان می‌دانستند که اگر اهداف انقلاب پیاده شود، نظام جمهوری اسلامی به الگویی برای همه ملت‌ها تبدیل می‌شود، از این رو از نخستین سال‌های پیروزی انقلاب، علیه ملت ایران توطئه‌چینی کرده‌اند.

 

پورمحمدی افزود: با وجود همه فشارها و تهدیدها، ملت ایران نه‌تنها از تلاش برای تحقق آرمان‌های خود خسته نشده، بلکه اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی، امانت الهی است، افزود: باید افتخار کنیم که در این نظام، مسئولیت گرفته‌ایم و بدانیم که اگر شب و روز به این مردم خدمت کنیم باز هم کم است.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص جریان‌سازی مردم تبریز و آذربایجان در طول تاریخ، ابراز امیدواری کرد در انتخابات سال 1400 هم مردم آذربایجان با مشارکت حداکثری خود حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.

 

فرماندار مرند هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشکسرای ازجمله نیروی انسانی خلاق و توانمند، قرارگیری در مسیر ترانزیتی و قابلیت‌های کشاورزی، گفت: این ظرفیت‌ها موجب شد که توجه ویژه‌ای به ایجاد بخشداری کشکسرای صورت گیرد و خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر مسئولان استان و شهرستان، در تاریخ 10 دی ماه امسال این موضوع به تصویب هیأت دولت رسید.

 

داود گرشاسبی افزود: امروز روز مهمی برای مردم کشکسرای است و امیدواریم با استقرار بخشداری بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری به مردم این بخش ارائه کنیم.

 

وی همچنین از ثبت ملی هنر سبدبافی کشکسرای خبر داد و ایجاد پارک لجستیک، تکمیل شهرک صنعتی شماره 2 مرند و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله برنامه‌های توسعه بخش کشکسرای عنوان کرد.

 

در این مراسم حسین غفاری با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان نخستین بخشدار کشکسرای معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار