سید پیمان موسوی در گفتگو با تابناک:
سید پیمان موسوی گفت: پیرو لایحه پیشنهاد شده اعضای شورا تحت عنوان کسر ساعات اضافه کاری پرسنل شهرداری، شهردار کرمانشاه لایحه پرداخت عیدی اعیاد شعبانیه را مطرح کرد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 09 March 2021

سید پیمان موسوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بودجه سال 99 در راستای تحقق بودجه 1300 میلیاردی سال 1398 پیشنهاد شده بود که تحقق یافت و وجه 600 میلیارد تومان نیز به عنوان متمم بودجه به پیشنهاد شهردار، که مدتی در شورا مسکوت مانده بود، طرح شد.
 
وی افزود: این لایحه روز گذشته در صحن علنی شورا مطرح گردید و مورد موافقت قرار گرفت، به این ترتیب با 1900 میلیارد تومان بودجه سال 1399 موافقت شد. در حال حاضر یک پیشنهاد 10 هزار میلیاردی هم برای بودجه 1400 پیشنهاد شده که در حال بررسی است.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: همچنین پیرو بحث اضافه ساعت هایی که از پرسنل شهرداری کسر شده بود، لایحه ای توسط 4 تن از اعضای شورا سید احسان احسانی، ابراهیم مرادی، سید میثم موسوی اجاق و اینجانب در خصوص عدم کسر حقوق پرسنل شهرداری به شهرداری ارسال شده بود.
 
موسوی اضافه کرد: شهردار پیرو لایحه مذکور و برای جبران این موضوع لایحه ای را تحت عنوان عیدی اعیاد شعبانیه عید مبعث، تولد حضرت زهرا {س} و عید غدیر خم پیشنهاد دادند که بر این اساس برای هر یک از اعیاد به پرسنل شهرداری معادل 150 هزار تومان عیدی پرداخت شود که در مجموع به 600 هزار تومان می رسد این لایحه نیز در صحن علنی شورا مطرح و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار