کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛
کارشناس هواشناسی اردبیل گفت: با ورود سامانه سرد و بارشی طی روز پنجشنبه به استان شاهد بارش باران خواهیم بود و از روز جمعه با کاهش چشمگیر دما بارش ها عمدتا به صورت برف خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 10 March 2021

 

محمد فاخر در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده از سوی اداره کل هواشناسی استان، طی امروز با پایداری نسبی شرایط جوی بتدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و آسمان استان صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر پنجشنبه (21 اسفند) با ورود سامانه بارشی و سرد، دمای هوا در سطح استان روند کاهشی یافته و بارش باران در بیشتر مناطق استان آغاز می شود.

کارشناس هواشناسی استان افزود: از صبح جمعه (22 اسفند) به دلیل نفوذ هوای سرد، بارش در بیشتر مناطق استان بصورت برف پیش بینی می شود و این روند تا ظهر شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و از عصر جمعه به دلیل افت محسوس دما بارش در شمال استان نیز بصورت برف و باران انتظار می رود.

فاخر گفت: بارش از بعد از ظهر شنبه هفته آتی قطع شده اما هوای سرد با دماهای منفی 10 تا 14 درجه سلسیوس تا دوشنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار