مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته فنی این اداره کل با اجرای هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان موافقت کرد و این طرح‌ها در استان اجرایی خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 10 March 2021

 

مهرداد جوادی افزود: بخش خصوصی برای اجرای این طرح‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند که این طرح‌ها شامل ۲اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع گردشگری و چهار اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و کوهرنگ است که با اجرای آن‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر فراهم خواهد شد.

جوادی یادآور شد: تسهیلات لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری به‌منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان به‌موقع تأمین می‌شود.

چهارمحال و بختیاری با افزون بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهم‌ترین مقصدها برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

هم‌اینک ۱۴ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، پنج مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و پنج مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار