کد خبر: ۹۴۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 10 March 2021

 فرماندار شهرستان تبریز گفت: در پایان روز نخست انتخابات شورای شهر،۲۰ نفر ثبت نام کرده اند.

 

بهروز مهدوی عصر امروز و در پایان روز نخست ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: در روز نخست در مجموع ۲۰ نفر ثبت نام کردند که ۱۲ نفر به صورت غیر حضوری و ۸ نفر نیز بصورت حضوری اقدام به ثبت نام کرده اند.

 

وی ادامه داد: در مجموع ۱۲ ثبت نام قطعی شده است و ثبت نام ۸ نفر نیز در حال بررسی است و آمار قطعیت ثبت نام این افراد فردا اعلام می‌شود.

 

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه از هشت نفر ثبت نام کننده حضوری، ۲ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند، اضافه کرد: میانگین سنی افراد بین ۴۰ تا ۵۰ سال است و هیچ کدام از ثبت نام کنندگان روز نخست از اعضای ادوار شورا نبوده و همگی چهره های جدید هستند.

 

مهدوی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ضرورتی برای حضور در فرمانداری نیست و در صورت ثبت نام الکترونیکی بعد از بررسی، قطعیت ثبت نام اعلام خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر از امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ (جمعا به مدت ۷روز) ادامه خواهد یافت.

 

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر به یکی از چهار روش اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰) نسبت به ثبت نام اقدام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار