تا پایان دومین روز ثبت‌نام؛
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تاکنون ۹۴ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 12 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، خسرو دهقانی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداها از روز چهارشنبه اظهار داشت: در استان بوشهر انتخابات شورای اسلامی در ۴۰ شهر برگزار می‌شود که در مجموع ۲۱۰ نفر وارد شورای شهر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداها در استان بوشهر ۳۴ نفر ثبت‌نام خود را انجام دادند، بیان کرد: با ثبت نام این افراد، تعداد افراد ثبت‌نام شده به ۹۴ نفر رسید.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: تاکنون پنج خانم و ۸۹ آقا برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای استان نام‌نویسی کرده‌اند و نام‌نویسی تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد ثبت نام با ۲۶ نفر مربوط به شهرستان بوشهر بوده که ۱۵ نفر برای شهر بوشهر، ۱۰ نفر برای عالی‌شهر و یک نفر برای شهر چغادک نام‌نویسی کرده‌اند.

دهقانی افزود: ۱۸ نفر در شهرستان دشتستان ثبت نام کرده‌اند که هشت نفر در شهر برازجان، دو نفر وحدتیه، دو نفر تنگ ارم، دو نفر شبانکاره، یک نفر آب‌پخش و یک نفر سعدآباد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تنگستان فقط یک نفر برای شهر دلوار ثبت نام کرده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان ۲۱ نفر ثبت نام کردند که شامل چهار نفر در سیراف، ۹ نفر در بنک و هشت نفر در کنگان بوده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از ثبت نام شش نفر برای شورای شهر گناوه خبر داد و گفت: در شهرستان دیلم دو نفر ثبت نام کردند که یک نفر برای بندر امام حسن و یک نفر در بندر دیلم بوده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم شش نفر شامل پنج نفر در جم و یک نفر در ریز ثبت نام کردند و در شهرستان عسلویه هم یک نفر در نخل تقی و یک نفر در عسلویه ثبت نام کردند.

دهقانی با اشاره به ثبت نام هشت نفر در شهرستان دیر اظهار داشت: در بندر دیر سه نفر، در آیدان سه نفر، در دوراهک یک نفر و در بردخون هم یک نفر ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار