فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی همه روزه و در روزهای تعطیل تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در ستاد انتخابات شهرستان انجام می‌شود تاکید کرد: داوطلبان انتخابات شورای شهر سنقر و سطر ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 13 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«غلامرضا مرتضوی» با اشاره به اینکه نام‌نویسی افراد به چهار روش غیرحضوری، الکترونیکی و هم حضوری انجام می‌گیرد، افزود: داوطلبان می‌توانند با استفاده از هر کدام از روش های مربوطه ثبت نام خود را انجام داده و برای تایید نهایی فرآیند به فرمانداری مراجعه کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: در صورتی که داوطلبان به هر نحوی موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مرتضوی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر سنقر و سطر برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند در شورای اسلامی این شهرها هر کدام پنج نفر عضو هستند.

وی پیش بینی کرد در شهر سنقر ۴۰ نفر و در شهر سطر نیز ۱۵ نفر برای انتخابات شورای اسلامی کاندیدا شوند.

او همچنین با اشاره به اینکه شهرستان سنقر و کلیایی ۲۱۱ روستای دارای سکنه دارد، گفت: از این تعداد ۱۷۷ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.

وی اظهار داشت: روستای « فارسینج» این شهرستان که بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد، در شورای اسلامی روستا پنج نفر عضو دارد و مابقی روستاها سه نفر عضو دارند.

او تصریح کرد که برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت گسترده مردم اقداماتی را در سطح شهرستان شروع کرده ایم و امیدواریم شاهد رقم خوردن حماسه دیگری از مردم شهرستان باشیم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار