در ۳ شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 13 March 2021

از آرامش پسا انتخابات هیات اجرایی در چرام و لیست بدور از بحث کهگیلویه تا انتقادات ادامه دار از روند انتخاب معتمدین در لنده+تصاویر

این روزها از جمله ی مباحث مهم سیاسی در کشور و به تبع آن کهگیلویه بزرگ بحث انتخاب و معرفی اعضای هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.
انتخاباتی که فرمانداران برخی مناطق از آرامش در اجرا و روند انتخاب شوندگان گزارش دادند و سیاسیون و معتمدین کمتر اعتراضاتی داشتند و در برخی مناطق امّا شاهد انتقادات برخی فعالان سیاسی و معتمدین طوایف بودیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار کهگیلویه در خصوص انتخاب هیئت اجرایی حوزه انتخابی این شهرستان گفت؛ اعضای هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شدند .
دارا کریمی نژاد خبر داد؛ آقایان حاجتی حق نگهدار ، عبدالمحمد رایگانی، مکی نوروزی ، سیداحمد مرتضوی ، شمس الدین کشاورز ، امید علی قبادیان، علی ضامن کاظمی ، قدرت اله طیب ، اسماعیل فتحی اجرای انتخابات در کهگیلویه را به عهده خواهند داشت.

از آرامش پسا انتخابات هیات اجرایی در چرام و لیست بدور از بحث کهگیلویه تا انتقادات ادامه دار از روند انتخاب معتمدین در لنده+تصاویر

انتخابات داغ هیات اجرایی در لنده

در شهرستان لنده انتخابات هیات اجرایی در فضای داغ تر و رقابتی برگزار شد.

بنابراین گزارش تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ بیان کرد؛ در نشستی که با معتمدین این شهرستان داشتیم و پس از رایزنی های صورت گرفته، اعضای هیات اصلی و علی البدل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان به ترتیب زیر انتخاب شدند؛
هرمز افراخته، سیدمحمد طلا میری، مظفر صداقت اصل، سید لهراسب بنی هاشمی، منوچهر جلیلی مراد، حیات اله پایانی، نورعلی کاظمی، ابراهیم علی زاده برای ریاست جمهوری و شورای شهر در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان هیات های اجرایی کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی افزود؛ اعضای علی البدل هیات های اجرایی نیز به ترتیب: قنبر زکی نژاد، دانشمند قاسمی، سید خدر تقوی نژاد و غلامرضا شهریاری از سوی معتمدین تعیین و انتخاب شدند.
رزمجو گفت؛ در نشست با معتمدین بخش مرکزی لنده پس از نشست با اعضای معتمد به ترتیب: سیدفاخر تقوی نژاد، شهباز شهبازی، سید خداداد تقوی فرد، خسرومحمدی، جهانشیر صدری، کیوان رفیعی، علی پناه دهقان به عنوان اعضای اصلی و سید اسماعیل میری و محمد ذاکری به عنوان اعضای علی البدل بخش مرکزی انتخاب شدند.

آرامش پسا انتخابات هیئت اجرایی در چرام
در شهرستان چرام هم با حضور حضور فرماندار و معتمدین این شهرستان اعضای اجرایی صندوق های رای شورای اسلامی و ریاست جمهوری انتخاب شدند.

در این جلسه ابتدا فتاحی اصل فرماندار چرام متذکر شد که ما افرادی را انتخاب کرده ایم در جلسه حضور داشته باشند که از افراد مورد اعتماد ما بوده و همچنین مورد تایید شورای نگهبان و نظام هستند.
وی عنوان کرد؛ باید دست به دست هم بدهیم و انتخاباتی سالم برگزار کنیم و هیچکدام از ما نمی خواهیم تاثیر منفی بگذاریم.
فرماندار سپس افزود : در ایام گذشته چرام بهترین انتخابات را داشته و هر چند تاثیری بر انتخابات کشور نداشته است اما وظیفه قانونی و شرعی داریم نگاه مان به یکنفر نباشد بلکه تعامل و همکاری داشته تا انتخاباتی سالم برگزار گردد.
فتاحی اصل گفت؛ در انتخاب معتمدین گروهی و باندی عمل نکردیم بلکه اصل را بر تعامل گذاشته ایم، ۹ نفربرای اعضای اصلی و پنج نفر نیز بعنوان علی البدل باید انتخاب شود.
در انتخابات هیات اجرایی چرام ۱۴ نفر کاندید شدند که با رای تمام معتمدین ۹ نفر از آنان بعنوان اعضای اصلی هییت اجرایی و پنج نفر دیگر نیز بعنوان اعضای علی البدل انتخاب گردیدند.

لازم به توضیح است آنگونه که از خبرها و فضای سیاسی این شهرستان مشخص است به نظر می رسد انتخاب هیئت اجرایی در این شهرستان بدون از تنش حین و یا پس از معرفی اعضا بوده است.

افراد انتخاب شده:

محمد کریم مرادی

حاج اکبر نعمتی

سلیمان اکبری

یدالله جوکار

محمد نبی جوکار

نصر الله خلفی

علمدار ویسی

محمد طلا راکبی

عطا حدادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار