رییس ستاد انتخابات شهرستان لارستان گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها به موقع ثبت نام کنند و ثبت نام خود را تا روزهای پایانی عقب نیندازند.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 14 March 2021

تابناک فارس  به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لارستان، جلیل حسنی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، موکول کردن ثبت نام به روزهای پایانی را باعث شلوغی و تراکم جمعیت در فرمانداری و خطر افزایش انتقال ویروس کرونا دانست.

وی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها درخواست کرد، حتی المقدور از طریق روش های غیرحضوری و بصورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: داوطلبان شوراها در صورت ثبت نام الکترونیک، نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.

رییس ستاد انتخابات لارستان افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۰ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

حسنی با بیان اینکه ثبت نام از چهار طریق «نسخه اپلیکیشن موبایلی»، «نسخه دسکتاپ رایانه»، «دفاتر پیشخوان» و «فرمانداری » انجام می‌شود، گفت: کسانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ (رایانه) یا دفاتر پیشخوان ثبت نام می‌کنند، باید منتظر دریافت پیامک با مضمون (اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است) از شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: دریافت پیامک فوق به منزله نهایی شدن ثبت نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارد.

وی همچننین از داوطلبین شوراهای اسلامی شهرها خواست تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ازآوردن همراه در محل ثبت نام واقع در فرمانداری خودداری کنند.

حسنی افزود: ارتباط بسیار مستقیمی بین تجمع و انتقال بیماری وجود دارد و هرچه تجمع را کمتر کنیم، در حفظ سلامت داوطلبان و اعضا ستاد انتخابات شهرستان موثرتر است. در نتیجه از داوطلبین می‌خواهیم که اگر کسی قصد همراهی داوطلب را دارد، حداکثر یک نفر همراه او باشد و از تجمع در محل ثبت نام خودداری شود.

وی گفت: مهمترین نکته، سلامت داوطلبان و اعضا ستاد انتخابات شهرستان است که در این زمینه پروتکل‌های بهداشتی بطور مستمر رعایت می شود و امیدواریم ثبت نام از داوطلبین با صحت و سلامتی کامل به پایان برسد.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: در مورد پروتکل‌های ارائه شده نیز فاصله ۱٫۵ متری بین داوطلبان و ثبت نام کنندگان وجود دارد و سالن‌ محل ثبت نام نیز تهویه مناسب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار