فرماندار قم، جمع نهایی افراد ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستای قم تا بیست و سوم اسفند را ۴۳ تَن ذکر کرد و گفت: ۱۶ درصد از ثبت نام کنندگان سابقه نمایندگی در ادوار گذشته شورای شهر و روستا را دارند.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 14 March 2021

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری افزود: ۶۱ نفر هم جدا از ۴۳ نفر در حال تشکیل مدارک هستند و مدارکشان را کامل ثبت نکرده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قم ۹۳ درصد از ثبت نام کنندگان مَرد و هفت درصد نیز از بانوان می باشند. 

وی داوطلبان را از نظر مدرک تحصیلی مورد اشاره قرار داد و گفت: ۱۶ تًن دارای مدرک کارشناسی، ۱۳ تَن کارشناسی ارشد و ۲ تَن نیز دکترا دارند.

حیدری اضافه کرد: پنج تَن از داوطلبان مدرک حوزوی، پنج تَن کاردانی و ۲ تَن نیز دیپلم هستند.

فرماندار قم بیان کرد: ۵۶ درصد از داوطلبان به شکل حضوری و ۴۴ درصد نیز غیر حضوری ثبت نام کردند.

وی افزود: ۳۳ تَن از این افراد در شهر قم، ۲ تَن شهر جعفریه، ۲ تَن شهر سلفچگان، ۳ تَن شهر قنوات و ۳ تَن نیز مربوط به شهر دستجرد هستند و از شهر کهک نیز هیچ داوطلبی ثبت نام نکرده است.

ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز شده به مدت هفت روز و تا ۲۶ اسفند ادامه پیدا می کند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دومین انتخابات میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار