آمار نام ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهرهای لارستان تا پایان روز پنجم، تعداد ۱۹ نفر نام نویسی داشته اند.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 15 March 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: از صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ کار نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد و از آن زمان تاکنون ۵ روز می گذرد.

تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه ۹۹، در مجموع تعداد ۱۹ داوطلب از شهرهای مختلف لارستان با مراجعه حضوری به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان یا به شکل غیرحضوری و آنلاین اقدام به ثبت نام کرده اند.

از این میان علیرضا نیاوند، مسعود حاجی رجبی، حامد صداقت، امیرحسین خضری، عبدالمهدی میرپور، مهدی شوقی، فیلسوف لاری از شهر لار، غلامحسین نادمی جویمی، محسن رضائی، داوود محترمه، محمدباقر زارع از شهر جویم، سیدفاضل سدره نشین، عبدالحسین شکری، عباس رستمی از شهر بیرم، احمدعلی آهنی از شهر بنارویه، محمدرضا زارعی، اصغر توانگر از شهر دهکویه، یونس قانع از شهر خور و نوید تابش از شهر لطیفی اقدام به نام نویسی کرده اند.

بدین ترتیب تا پایان روز چهارم نام نویسی، از شهر لار ۷ نفر، از شهر جویم ۴ نفر، از شهر بیرم ۳ نفر، دهکویه ۲ نفر، بنارویه، خور و لطیفی هر کدام یک نفر نامزد انتخاباتی دارند.

بنابراین، تاکنون فقط از عمادشهر گزینه ای برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقدام نکرده است.

از میان مجموع داوطلبان، ۵ نفردارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، ۱۳ نفر کارشناسی و یک داوطلب فوق دیپلم دارند.

نکته تامل در این دوره، حضور کم رنگ بانوان در نام نویسی هاست بگونه ای که تا پایان روز پنجم، هیچ بانویی در هیچکدام از شهرهای لارستان ثبت نام نکرده اند.

گفتنی است؛ کار ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹ ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق نرم افزار تلفن همراه یا رایانه که در سایت وزارت کشور بارگذاری شده، دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه حضوری به فرمانداری ویژه لارستان وارد کارزار انتخابات شوند.

برچسب ها: ثبت نام ، شورا ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار