دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان کرمانشاه از ثبت نام ۶۶۰ داوطلب شوراهای شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 15 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جلیل بالایی اظهار کرد: تا پایان روز ششم ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر (امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه ) آمار ثبت نام شدگان تایید شده ۶۶۰ نفر و از این تعداد ۶۲ نفر خانم و ۵۹۸ نفر آقا می باشد.

بالایی تصریح کرد: ۳۸۵ نفر از ثبت نام شدگان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و ۱۸۹ نفر فوق لیسانس،۵ نفر دکتری ، ۴۹نفر فوق دیپلم و ۲۱ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان میزان ایثارگری ثبت نام شدگان را ۱۶ درصد و سهم افرادی که سابقه عضویت در شورا را داشتند ۱۸ درصد بیان کرد و گفت: بالاترین عدد مربوط به شورای شهر کرمانشاه با ۱۳۵ داوطلب و کمترین راشهر گودین می باشد.

بالایی رشد سه شاخص جوانگرایی ،استقبال تحصلیکردگان و زنان را نسبت به دوره های قبل مشهود دانست و ابراز کرد: خوشبختانه در این دوره بیش از ۸۸ درصد داوطلبین لیسانس و بالاتر هستند ، ۸۵ درصد داوطلبان زیر ۵۰ سال و حضور زنان ۹ درصد رشد داشته که در صورت ادامه روند مذکور فضای نتخابات به سمت رقابت و نشاط بیشتر در حرکت خواهد کرد.

وی افزود: با قطعی شدن ثبت نام ۶۶۰ نفر در روز ششم عملا فضای رقابت در اکثر شهرهای استان فراهم و فضا برای یک رقابت جدی و موثر در افزایش مشارکت مردم امید بخش می باشد.

دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان آخرین فرصت ثبت نام را فردا سه شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۸ اعلام کرد و از داوطلبین خواست در ساعات باقی مانده نسبت به تکمیل فرم پرسسنامه اقدام و ثبت نام را به تاخیر نیندازند زیرا احتمال تمدید بعید و در گذشته سابقه نداشته است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار