رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات این شورا در سال آینده از ۱۵ فروردین ماه آغاز و از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 16 March 2021

 

«محسن هاشمی» روز سه شنبه در حاشیه دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

وی درباره آغاز به کار جلسه شورای شهر در سال آینده گفت: از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خدمت مردم شهر تهران هستیم.

هاشمی درباره وضعیت تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران و تایید آن توسط فرمانداری گفت: بودجه به فرمانداری و هیات تطبیق ارسال شده است مشکل اساسی در آن دیده نمی‌شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ممکن است چند نکته کوچک در بودجه از سوی فرمانداری مطرح باشد، افزود: منتظر نامه فرماندار هستم و اگر نامه فرماندار همین امروز به دستم برسد در جلسه فوق‌العاده دیگری که به صورت مجازی است نتیجه گیری می کنیم.

هاشمی با اشاره به افتتاح سه ایستگاه مترو در شهر تهران گفت: سه ایستگاه مترو امروز افتتاح و ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اضافه شد.

وی با بیان اینکه امروز ۷۰ کیلومتر از خط ۶ مترو تهران نیز افتتاح شد، گفت: جا دارد به مردم شمال غرب تهران که به مترو پیوستند، تبریک بگوییم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه دستورات متعددی را داشتیم، گفت: مجوز فروش دو ملک به شهرداری برای استفاده از بودجه غیر نقد و مجوز به شرکت آبفا برای تامین اعتبار پروژه های آب از جمله مصوبات امروز شورا بود.

وی گفت: در سال گذشته این شرکت ۶۰۰ میلیارد تومان از مردم تهران دریافت داشته است که آن را در ایجاد تصفیه خانه ها هزینه کرده و به این شرکت اجازه داده شد که در سال ۱۴۰۰ نیز این کار را ادامه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار