تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بر طبق بررسی های انجام شده، مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس حقوق کارگران را از دی ماه به همراه عیدی به آنها پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 16 March 2021

به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان، فاطمه جراره در نطق پیش از دستور دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی این ‌شهر بیان کرد: متاسفانه کارگران شهرداری سه ماه از حقوق آنها پرداخت نشده است که این باعث شده مشکلاتی برای آنها و خانواده هایشان به وجود بیاید .

 

وی افزود: جلسه ای با حضور استاندار هرمزگان، مدیر کل امور مالیاتی استان و  احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع  حقوق معوق کارگران شهرداری برگزار شد و از آنجائیکه  امور مالیاتی  ۱۵ هر  ماه ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز می‌کند لذا در آن جلسه مقرر شد با توجه به مشکل نقدینگی شهرداری، اداره کل امور مالیاتی با شهرداری بندرعباس همکاری داشته باشد و قبل از پایان سال مبلغی را به حساب شهرداری واریز کند. 

 

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: شهرداری باید پولی که بابت ارزش افزوده دریافت می کند، اولویت اولش پرداخت حقوق معوق و عیدی کارگران و کارمندان باشد.

 

به گزارش تابناک، این اظهارات عضو شورای شهر بندرعباس در حالی است که شهرداری‌های سراسر کشور اولویت ارزش افزوده را ایجاد پروژه‌های عمرانی کرده و برای پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود از محل درآمدهایی استفاده می‌کنند که خودشان از محل عوارض و تراکم و پروانه و ... بدست می‌آورند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار