رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری خبر داد و گفت: بودجه شهرداری در سال گذشته حدود یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۱۴۰۰ به ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 16 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس  دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور اکثریت اعضاء و جمور مدیر کل برنامه وبودجه شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بودجه سال۱۴۰۰ شهرداری کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ طیب حیدری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن اشاره به بودجه شهرداری کرمانشاه در سال ۱۳۹۸، اظهار داشت: بودجه شهرداری در سال گذشته حدود یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۱۴۰۰ به ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

جمور، مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری کرمانشاه در ادامه این جلسه، گفت: پروژه تقاطع مادر؛ میدان سپاه و پروژه شهید سلیمانی از جمله پروژه‌های شاخص سال ۱۴۰۰ هستند که ۶۰ میلیارد برای پروژه میدان سپاه، ۱۲ میلیارد برای پروژه مادر و ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای بدهی بانکی، ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای قطار شهری در نظر گرفته شده است.

جمور در پایان، گفت: بودجه شهرداری در بخش جاری در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸ درصد و در بخش عمرانی حدود ۷۲ درصد خواهد بود.

آخرین جلسه سال ۱۳۹۹ شورای شهر کرمانشاه با تصویب بودجه شهرداری به پایان رسید

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار