بهزاد محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ثبت نام شورای تیره‌های عشایری به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 17 March 2021

بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امسال برای اولین بار در استان کرمانشاه بحث شورای تیره‌های عشایری مطرح شد که همزمان با شورای شهر و روستا این انتخابات انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس سرشماری‌های صورت گرفته در استان کرمانشاه، بالغ بر ۳۰۰ تیره عشایری در استان داریم که از مجموع آن‌ها حدود ۱۸۷ تیره بالای ۲۵ خانوار است، از همه عشایر عزیز خصوصا افرادی که از بزرگان ایل و دارای سطح سواد بالاتر هستند خواهشمندیم که حتما نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام شورای تیره‌های عشایری ۱۶ فروردین ماه همزمان با ثبتنام شورای روستا‌ها انجام می‌شود و انتخابات آن هم خرداد ماه خواهد بود که امید داریم شاهد حضور شورای عشایر باشیم.

این مسئول متذکر شد: شورای عشایر قطعا می‌تواند در پیگیری و بازگو کردن مسائل و مشکلات جامعه عشایر بسیار کمک کننده باشد و امیدواریم از این اقدام استقبال شود، توصیه ما این است که تا زمان شروع ثبت نام افراد متقاضی نسبت به آماده سازی سوء پیشینه خود اقدام کنند.

محمدی در پایان گفت: شرایط ثبت نام نیز مشابه شرایط ثبت نام شورا‌های روستایی هم به صورت غیر حضوری و هم حضوری در بخشداری‌ها است، اما با توجه به شرایط بیماری کرونا توصیه می‌شود که افراد به صورت غیرحضوری ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار