فرماندار هرسین گفت: مردم با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اقتدار و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به دشمنان ثابت خواهند کرد و با تایید مشروعیت نظام ضمن تجلی مردم‌سالاری دینی حضور حماسی خود را باشکوه هرچه تمامتر به رخ دشمنان خواهند کشید.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 18 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا عبادالله کنجوریان چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با مسوولین کمیته‌های هفت‌گانه ستاد انتخابات این شهرستان، حضور مردم در انتخابات را نشات گرفته از نگاه اعتقادی آنان دانست.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باگذشت بیش از چهار دهه هنوز به اصول و مبانی انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعتقاد راسخ دارند و حضور باشکوه خود در انتخابات را دشمن شکن می‌دانند.

کنجوریان افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی از همان ابتدا با همه پرسی و رای «آری» مردم شکل گرفت و این نظام مقدس مردم را بصورت مستقیم در تحقق حاکمیت خود سهیم ساخت.

وی ادامه داد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات برای کشور و ملت فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید محسوب می‌شود و در این راستا سخنان پرمعنای معظم له فصل الخطابی برای حضور پرشور، آگاهانه و انتخاب افراد بصیر و صالح در انتخابات است.

فرماندار هرسین افزود: دشمنان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای گسترده‌ای که دارند بدنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند و با پروژه‌های ضد ایرانی و اسلام هراسی خود سعی در دلسردی مردم و جلوگیری از همبستگی آن‌ها دارند.

کنجوریان بیان داشت: در انتخابات ۱۴۰۰ ضرورت شناسایی حربه‌های استکبار و هم پیمانان منطقه‌ای آنان بیشتر از هر زمانی احساس می‌شود.

وی افزود: رسانه‌های داخلی باید ضمن تقابل با جنگ فرهنگی دشمنان توطئه‌های استکبار را شناسایی و خنثی نمایند و از سوء استفاده‌های دشمنان قسم خورده که هدفی جز فرافکنی و دروغ پراکنی ندارند جلوگیری نمایند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: القای ناکارآمدی نظام به منظور تضعیف روحیه مشارکت مردم از مهمترین حربه‌های دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ است.

وی گفت: جمهوری اسلامی بیش از هر زمانی دیگر کارآمدتر و قدرتمندتر در عرصه‌های مهم جهانی و معادلات منطقه‌ای حضوری موثر دارد.

رییس ستاد انتخابات هرسین در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: مردم دارالمومنین این شهرستان همچنان حامی و پشتیبان نظام خواهند بود و در انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته حضوری طلایی و حماسی خواهند داشت.

کنجوریان همچنین بار دیگر بر برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان هرسین تاکید کرد و از مسوولان کمیته‌های هفت گانه خواست با رعایت اصل بی طرفی از آرای مردم صیانت کنند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، استفاده از ظرفیت افراد با تجربه در فرآیند برگزاری انتخابات، برگزاری به موقع دوره‌های آموزشی، پیش بینی خودرو‌های مورد نیاز و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در فضای رسانه‌ای شهرستان از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.

شهرستان هرسین با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار