یادداشت عضو با سابقه شورای شهر لنده؛
عضو با سابقه شورای شهر لنده با ارسال یادداشتی ضمن قدردانی از حُسن اعتماد ۱۸ ساله مردمی نسبت به عدم حضور در این دوره عذر خواهی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 18 March 2021

قدردانی از حمایت ۱۸ ساله و عذر خواهی بواسطه عدم حضور در رقابت های شورای ششم

عضو با سابقه شورای شهر لنده با ارسال یادداشتی ضمن قدردانی از حُسن اعتماد ۱۸ ساله مردمی نسبت به عدم حضور در این دوره عذر خواهی کرد.

در یادداشت ارسالی سید محسن جعفری به تحریریه تابناک آمده است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا يَعِظُكُمْ بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا

همانا خدا به شما امر می‌کند که امانتها را به صاحبانش باز دهید و چون حاکم بین مردم شوید به عدالت داوری کنید. همانا خدا شما را پند نیکو می‌دهد، که خدا شنوا و بیناست.

خدای سبحان را شاکر و سپاسگزارم که چند سالی این افتخار و توفیق نصیبم شد که در شورای اسلامی شهر لنده در دوره های اول تا چهارم به مدت ۱۸ سال خادم شما انسان های بزرگ و فهیم باشم.

در ادامه این یادداشت آمده است، با دعای خیر شما مردم با وجود فراز و نشیب های این مسیر، با همکاری دوستانم در شورا لحظه‌ای از پیگیری مطالبات به حق همشهریان گرامی در سطح استان و کشور با مراجعه به مسئولین دریغ ننمودیم تا فردای قیامت هم ما سربلند باشیم و هم شما از انتخاب خودتون رو سفید باشید.

بسیار خوشحال و خرسندم که طی آن سالها کار های بزرگی از جمله، شهرستانی شدن لنده، ایجاد فضاهای سبز، احداث پارک امید و پارک کوهپایه، احداث و تکمیل ساختمان شهرداری، کشتارگاه بزرگ شهر، ترمینال مسافربری، تعریض و زیرسازی و جدول گذاری و آسفالت چندین خیابان، احداث کارخانه آسفالت، ساخت ساختمان آتش نشانی و تجهیز آن، مطالبه و پیگیری جاده لنده به تشان جهت خروج لنده از بن بست در زمان سفر ریاست جمهوری به استان، مطالبه و پیگیری جاده لنده به تراب، پیگیری استقرار تعدادی از ادارات، انجام کارهای فرهنگی از جمله برگزاری ۳ همایش بزرگ توسعه و غیره... انجام گرفت.

گرچه حق مردم شهرم بیشتر از این اقدامات بود اما بضاعت اعضای شورا و سایر مسئولین درآن مقطع بیشتر از این نبود.
در ادوار مختلف حضورم در شورای شهر، همه تلاشم این بود که با مدیران استانی و شهرستانی و اعضاء شورای شهر حتی با سلیقه های مختلف سیاسی نهایت تعامل و همکاری را برای توسعه شهر مان داشته باشیم.

در این مسیر قطعا نقدهایی بر عملکرد ما وجود داشت و ما هم با تواضع می پذیریم.

هدف از این مکتوبه ابتدا تقدیر و تشکر و سپاسگزاری از همه مردم بزرگ شهر و دیارم خصوصاً تعداد کثیری از همشهریان فهیم و بزرگوار که از بنده حقیر جهت شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده با اصرار دعوت به عمل آورده اند و بعد عذرخواهی از اینکه به منظور میدان دادن به سایر بزرگان و جوانان شهرم نتوانستم در خواست های بزرگواران را اجابت نمایم می باشد.

ضمن تشکر صمیمانه از اصحاب رسانه، از مردم فهیم و عزیز شهرم خاضعانه خواهانم با حضور فعالانه خود در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراها افرادی متعهد و خوش نام و با سوابق خوب را که اهل معامله گری و سوء استفاده و پارتی بازی نباشند فارغ از مسائل جناحی و قومی را جهت رضایت خداوند سبحان و توسعه شهر و دیارم انتخاب نمایند.

سید محسن جعفری
۹۹/۱۲/۲۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار