نماینده پیشین مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد:من هیچ توقعی از اقای روشنفکر جهت حمایت نداشتم ولی انتظار داشتم اقای موحداز من حمایت کند ولی این کار را نکرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸ 19 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت در جلسه پرسش پاسخ با خبرنگاران در مورد مشارکت مردم در انتخابات 1400 گفت: مشارکت مردم برای رای دادن خیلی پایین است و تاکنون با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هیچ برنامه ریزی نشده و دو جریان سیاسی مدام در حال حذف همدیگر هستند.
غلامرضا تاجگردون در مورد سوال خبرنگاران که آیا برای ریاست جمهوری 1400ثبت نام خواهد کرد افزود:هنوز تصمیم جامع و کلی گرفته نشده است ولی مردم منتظر خبر های خوب باشند.
وی در مورد اینکه چرا بعد از رد اعتبار نامه مجلس از سوی دولت پیشنهاد یا پذیرش شغل دولتی نداشته،بیان نمود:مسیولیت های مختلفی تاکنون به من پیشنهاد شده ولی به دلیل شخصی و سیاسی هیچ کدام را قبول نکردم .
تاجگردون افزود:در حال حاضر علاوه بر مدیر عاملی شرکت بیمه سرمد در چندین شرکت مسیولیت دارم که تمامی آنها غیر دولتی بوده،و دولت هیچ نقشی در تعیین این مسیولیت ها نداشته است.

تاجگردون : مردم منتظر خبرهای خوب باشند / از روشنفکر انتظاری نداشتم اما موحد حمایت نکرد ! / اصولگرایان منتظر افشاگری های ما باشند

وی در مورد عدم حمایت حسن روحانی در رد اعتبار نامه خود در محلس یازدهم یادآور شد:من همواره در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کردم،ولی در مورد حمایت وی در اعتبارنامه من موضوعیتی نداشت دخالت کند چرا که اگر دخالت میکرد آرای مثبت من در مجلس به زیر 30نفر می رسید.
تاجگردون با بیان اینکه روحانی به عنوان حافظ قانون اساسی در مورد رد اعتبار نامه من به مجلس هیچ گونه تذکری نداد،افزود:قوه مقننه در مجلس یازدهم در فرایندی غیر قانونی و خلاف اخلاق قانون اساسی اعتبارنامه من را رد کرد و دولت هیچ گونه حمایتی در این مورد انجام نداد.

تاجگردون : مردم منتظر خبرهای خوب باشند / از روشنفکر انتظاری نداشتم اما موحد حمایت نکرد ! / اصولگرایان منتظر افشاگری های ما باشند

وی هم چنین در مورد حمایت و ارای دو نماینده دیگر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی،در مورد اعتبار نامه خود بیان نمود:این دو نماینده هیچ وقت در مجلس با من روبرو نشدن ،با اینکه میدانستند به ناحق با من برادرکشی میکنند ولی سکوت کردند.
نماینده پیشین مردم گچساران و باشت در مجلس خاطرنشان کرد:من هیچ توقعی از اقای روشنفکر جهت حمایت نداشتم ولی انتظار داشتم اقای موحداز من حمایت کند ولی این کار را نکرد.
تاجگردون با بیان اینکه برخی افراد در استان آتش بیار و هیزم آور گزارش های مبنی بر رد اعتبار نامه من در مجلس بودند ،عنوان کرد:در چند روز اخیر دست خطی که اعضای تشکل های اصولگرا بر هیت نظارت بر شورای شهر را دیدم متوجه شدم این همان دست خطی بود که بر علیه من گزارش نوشته و به تهران ارسال می کرد.
وی همچنین در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر عملکرد شهردار گچساران و تخلفات صورت گرفته افزود:از پرونده تخلفات صورت گرفته اطلاعی ندارم ولی تخلفات گسترده ای در شهرداری وجود دارد که امیدواریم با اتمام دوران سیاسی آنها دامن گیرشان شود.
تاجگردون عملکرد ظفری شهردار گچساران را ضعیف عنوان کرد و گفت:اگر عملکرد این شهردار را با شهردار های پیشین این شهر مقایسه کنیم من به ظفری نمره زیر ده می دهم.
وی همچنین در جواب خبرنگاری مبنی بر شرکت نکردن تاجگردون در لایو پاکدل گفت:پاکدل با آرزوهایش زندگی می کند ولی من عمل گرا هستم،پس کاری انجام ندهد که با آبرویش در این شهر بازی شود و جایگاهی در این شهر نداشته باشد.
تاجگردون نظر خود در مورد ثبت نام برادرش ساسان تاجگردون برای نامزدی در مجلس میان دوره ای گچساران بیان نمود:انتخابات یک نبرد است و هر کسی وارد این عرصه می شود باید تحمل خیلی چیزا را داشته باشد برادر من هم از این مستثنا قایل نیست.
وی با اشاره به کاندیدای اصولگرای شهر افزود:کاندیدای اصولگرا باید حواسشان در این دوره باشد چرا که ما هم خیلی چیزا را افشا خواهیم کرد و آنوقت مردم تصمیم خواهند گرفت برای انتخاب وکیلشان در مجلس.
تاجگردون خطاب به نامزدهای مجلس شورای اسلامی مبنی بر حفظ آرامش جهت تصمیم عاقلانه گفت:انتقام سخت مردم از وکیل منتخبشان تفنگ و اسلحه نیست بلکه قلم است و مردم خودشان انتقام ما را از بعضی افراد خواهند گرفت.
وی نقش خود در زمان نمایندگی مجلس را برای استان موثر و مفید دانست و بیان نمود:در زمان کسوت وکیلی برای مردم تلاش های زیادی کردم و بودجه و پروژهای زیادی در استان و شهرستان به واسطه رابطه های که داشتم ایجاد کردم گرچه بابت همین موضوع هم بازخواست شدم و گناه کار.

برچسب ها: تاجگردون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار