مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، ۱۲ تیم نظارتی وضعیت تاسیسات گردشگری استان را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 23 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، یعقوب گویلیان اظهار داشت: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات‌دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی، ۲۴ نفر از همکاران این اداره‌کل در قالب ۱۲ تیم، کار نظارت را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته بیش از ۳۴۱ مورد بازدید نظارتی در استان انجام شده است، افزود: نظارت بر عملکرد تاسیسات مجاز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن در دستور کار این تیم‌های نظارتی قرار دارد.

گویلیان با تاکید بر اینکه، اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است، اضافه کرد: هرگونه اقامت در مدارس، پارک‌ها، چادر و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: تیم نظارت در سطح استان با بازدید‌های شبانه‌روزی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با فعالیت اماکن غیرمجاز برخورد خواهند کرد.

وی یادآور شد: با همکاری شهرداری‌های سطح استان از اقامت و برپایی چادر توسط مسافران در پارک‌ها و سایر اماکن عمومی شهر‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار