استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : باتوجه به روند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان بخصوص جنوب استان برای کنترل وکاهش مبتلایان نیازمند مشارکت عمومی و همکاری مردم هستیم.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 26 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در پی روند افزایشی شیوع کرونا در جنوب استان در سفر به شهرستان دهلران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آمار و گزارش ها، روند صعودی کرونا در استان بویژه شهرستان های جنوبی تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره کرونا بکار گرفته ایم و کنترل این روند تنها با همکاری و همراهی مردم محقق می شود.

وی اظهار داشت : طی روزهای گذشته در پی افزایش روند شیوع ویروس کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با مناطق بحران زده چون عراق و خوزستان تمهیدات ویژه ای را برای مهار کرونا آغاز کرده‌ایم که امیدوارم با همراهی و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی منتج به نتیجه شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: با اعلام اولین هشدارها همه عوامل و دست اندرکاران ستاد کرونا در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و بلافاصله پنج نشست فوق العاده در شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران برگزار و تمهیدات لازم برای مهار کرونا در نظر گرفته شد.

نوذری در ادامه به بازدید های مسوولان استان از مناطق مستعد افزایش کرونا خبر داد و گفت: در این راستا معاون امور عمرانی به شهرستان های دره شهر و آبدانان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی به شهرستان‌های چرداول و سیروان و معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز به شهرستان ایوان سفر کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کرونا این مناطق قرار گرفتند.

وی ادامه داد : امروز نیز با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا در دهلران به این شهرستان سفر کرده‌ایم تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفته و تصمیمات لازم برای مهار فوری کرونا اتخاذ کنیم

استاندار ایلام از همه مردم استان درخواست کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی ها و عدم حضور در مراسمات شادی و عزا با تجمعات بالا به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده خود در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس ایفا کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار