رییس فدراسیون فوتبال در تدارک تشکیل یک کمیته فنی با حضور فوتبالیست های ملی و سرشناس نظیر علی دایی، رحمان رضایی و حمید استیلی و ... است.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 26 March 2021

عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد از علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، حمید استیلی، رحمان رضایی، محمد خاکپور و سایر چهره های فوتبال ایران که وجهه بین المللی دارند، در حوزه مدیریت فنی دعوت به همکاری کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اگرچه هنوز فدراسیون این موضوع را علنی نکرده اما برخی خبرنگاران نزدیک به فدراسیون احتمال می دهند عزیزی خادم از مهدی مهدوی کیا و علی کریمی بخواهد کارهایی نظیر مدیریت اجرایی تیم ملی یا مدیریت مرکز ملی فوتبال را برعهده بگیرند. رییس فدراسیون فوتبال در تدارک تشکیل یک کمیته فنی با حضور فوتبالیست های ملی و سرشناس نظیر علی دایی، رحمان رضایی و حمید استیلی و ... است. یعنی در واقع فدراسیون قصد دارد آن دسته از ستاره های سرشناس فوتبال ایران که تمایل به مربیگری دارند را در کمیته فنی به همکاری دعوت کند و آن دسته از ستاره هایی که تمایل به مدیریت دارند را هم در بخش های مدیریتی بالای سر تیم های ملی بزرگسالان تا نونهالان به کار بگیرد.

فدراسیون، اختیار تیم‌ملی را به مهدوی‌کیا و کریمی می‌دهد

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار