مدل سابق و تاجر زن آمریکایی اعتراف کرده که با جانسون رابطه عاشقانه داشته و در یک مورد درست دقایقی پیش از آن‌که ویلر وارد خانه شود، محل را ترک کرده است. جانسون در دوره مورد ادعای آرکوری شهردار لندن بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 29 March 2021

پشت پرده رسوایی اخلاقی بوریس جانسون

 

 

به گزارش تابناک سمنان «جنیفر آرکوری» که پیشتر ادعای رابطه خاص با بوریس جانسون را مطرح کرده بود، در گفت وگو با ساندی میرور گفته که نخست وزیر انگلیس، زمانی که همسر سابقش « مارینا ویلر » سرکار بوده، به او خیانت کرده است.

مدل سابق و تاجر زن آمریکایی اعتراف کرده که با جانسون رابطه عاشقانه داشته و در یک مورد درست دقایقی پیش از آن‌که ویلر وارد خانه شود، محل را ترک کرده است. جانسون در دوره مورد ادعای آرکوری شهردار لندن بوده است.

معشوقه جانسون برای اثبات ادعایش تصویری با وی را منتشر کرده و گفته که در آشپزخانه منزل نخست وزیر گرفته است. به گفته او، دو طرف تقریبا هر هفته یکدیگر را ملاقات کرده و پیام‌های غیر خلاقی رد و بدل می‌کردند.

آرکوری توضیح داده که اولین بار سال ۲۰۱۱ در مراسمی با شهردار وقت لندن (جانسون) آشنا شد و چند ماه بعد در کارزار انتخابات شهردار جدید با جانسون شماره تماس رد و بدل کرده است. او می‌گوید که آن زمان در ستاد تبلیغاتی جانسون فعالیت داشته و  جرقه رابطه عاشقانه آن‌ها زده شد. 

پس از یک ملاقات دوستانه برای صرف نوشیدنی، جانسون به وی پیامک زده که نمی‌تواند از فکر او رها شود، دوستش دارد و می‌خواهد دوباره ملاقات کنند.

آرکوری اعتراف کرد که اولین رابطه عاشقانه آن‌ها ۲۹ اوت ۲۰۱۲ (۸ شهریور ۱۳۹۱)، درست پیش از برگزاری مسابقات پاراالمپیک لندن صورت گرفت و آن‌ها طی چهار سال رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتند. 

یک سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به افشاگری خانم آرکوری گفته که مطلب تازه‌ای را برای افزودن به ادعاهای مطرح شده ندارد.

آرکوری که حدود ۲۰ سال از جانسون جوان‌تر است، پیشتر هم ادعاهایی را درباره داشتن رابطه خاص با شهردار سابق لندن (جانسون) مطرح کرده اما جزئیات آن را افشا نکرده بود.

روزنامه گاردین پارسال در گزارشی نوشت که معشوقه جانسون در پاسخ به سئوالی در این خصوص گفته است: «فکر می‌کنم نیازی به گفتن این نیست که مسائل زیادی در این باره وجود دارند... ولی نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.»

آرکوری سپس در مصاحبه‌ای دیگر در پاسخ به این سئوال که آیا با بوریس جانسون روابط عاشقانه داشته گفت: «آن زمان، عمیقاً به او علاقه داشتم ولی هیچ‌وقت عبارات عاشقانه استفاده نمی‌کردم. عاشق نشده بودم. به این مرد خیلی علاقه داشتم و به نظرم این کاملاً روشن است. همینقدر می‌خواهم بگویم.»

سازمان دیده‌بان پلیس دو سال پیش تحقیقاتی را درباره این آغاز کرد که آیا ارتباطات کاری جانسون در زمانی که شهردار لندن بود تحت تأثیر دوستی او با آرکوری قرار گرفته است یا خیر.

در آن زمان گزارش شده بود که شرکت «هکر هاوس» متعلق به خانم آرکوری دو سال پیش ۱۲۶ هزار پوند دریافتی داشته و او در چند مأموریت تجاری در شورای شهر همراه آقای جانسون بوده است.

شورای شهر لندن نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده اما با گذشت یک سال و نیم از طرح این موضوع هنوز گزارشی منتشر نشده است. برخی گزارش‌های تائید نشده حاکیست که تحقیقات دیده‌بان پلیس درباره جانسون معلق شده که این مساله با اعتراض اعضای احزاب سیاسی مخالف دولت مواجه شده است.

نخست وزیر ۵۶ ساله انگلیس انجام هر گونه اقدام خلافی را تکذیب کرده است. او در سال ۲۰۱۸ زمانی که وزیر امور خارجه انگلیس بود از همسر سابقش خانم ویلر با داشتن چهار فرزند طلاق گرفت و وارد رابطه جدیدی با خانم کری سایموند ۳۳ ساله شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار