کد خبر: ۹۵۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 30 March 2021

تابناک رضوی: موضوع برخورد تند استاندار با بخشدار کد کن چه بود؟ جواب این موضوع که چرا استاندار تند برخورد کرد مستلزم دانستن تمام موضوع و قبل و بعد اتفاق مربوطه است نه شنیدن صوت تقطیع شده این جلسه که توسط خود بخشدار و با موبایلشان ضبط شده.آقای بخشدار خودش تا ظهر در کاروان استاندار بوده و بازدید مردمی از منطقه و کدکن را انجام داده و طرح مشکلات نکرده بوده و یکبار در شورای اداری آخر شب میاد طرح مشکلات میخواهد بکند که این نکته جای تامل است و چرا ظهر نپرسیده ضمن اینکه در همان بازدید میدانی سوالاتی از ایشان از وضعیت مردم پرسیده می شود که بدلیل عدم حضور ثابت و اسکان در منطقه توانایی پاسخ نداشته. آن وقت ایشان می آید در شورای اداری با زبان طعنه و نیش و کنایه که موجب آزار هر انسانی که به قصد خدمت آمده می شود میخواهد موضوعی مطرح کند که مایه اختلاف بین مردم است. خصوصیت مدیران قوی دفاع از حق مردم بصورت نظرات کارشناسی و قوی و برشمردن مزایا و مشکلات منطقه و انتقاد سازنده است و اینگونه سخن گفتن با نیش و گزند و خصوصا به اسم مردم ولی اختلاف بین مردم کار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی بوده و بکار بردن آن برای شخصی که به انتخاب خودش برای حل مشکلات مردم به منطقه آمده درست نبوده است و رسم ادب و مهمان نوازی نیست و خستگی را بر تن همه مدیران کاروان که به دنبال حل مشکلات بوده و بنحوی شایسته تقدیر بوده اند می نشاند. بخشدار می گوید مردم کدکن خواب بایگ خواهند دید و کدکنیها خود را نیشابوری می دانند که در سفر بعد به این منطقه بیایید ! یعنی شما در این سفر شهرستانی به کدکن توجه نکردی و به بخش بایگ توجه کردی که دامن به اختلافات مردمی و حس تبعیض و توجه دولت به بخشی دیگر را در مردم و رسانه ها تحریک می کند. لذا استاندار به درستی به مدیر خودش یا بخشدار می گوید این چه نحوه صحبت است و اختلاف درست می کنی و می گوید مردم اینجا چه کاره اند؟ یعنی مردم در این وسط دعوا و این اظهار نظر شخصی ات چه کاره اند و چرا پای مردم را به اختلافات باز می کنی ؟ شما نماینده دولتی واقعا؟! و اجازه صحبت نمی دهد که کاری صحیح بوده .
استاندار شخصی دلسوز و جهادی و میدانی و دائم در داخل مردم و مناطق در حال بازدید بصورت ساده و بی تشریفات است. لذا این شخص با برنامه و هدف قبلی و هدف تخریب این برنامه را تدارک دید و صوت را با موبایل خودش ضبط کرد و تقطیع کرد اگر شخصی از مردم‌بود و یا نماینده مردم استاندار گوش میداد و همه این را می دانند ولی نماینده دولت طرح اختلاف کرد باعث برخورد تند استاندار گردید..
همه می دانند استاندار در مقابل خواسته های مردم تعارف با هیچ احدی ندارد و از طرفی اگر منتقد از خود مردم باشد و نه نماینده های دولتی بسیار صبورانه گوش می دهند و رعایت نموده و به ادب و متانت در مقابل توهینها بسیار مشهورند در ۲۲ ماه استانداری در خراسان جنوبی اگر یک مطلب خلاف این موضوع هست بایدمنتشر می شد. اما مدیران دولتی و مدیران زیر دست خود ایشان اگر کاری کنند که موجب خسارت یا عدم خدمت رسانی به مردم شود بشدت با آنها برخورد می کنند و شیوه درست حکمرانی همین گونه است. نمونه آنرا در برخورد با یکی از مدیران در جلسه شورای اداری سفر سرخس می بینیدکه مدیری تماما به خواسته های مردم جواب منفی داده بود و پایش را روی هم انداخته و روی مبل لم داده بود و ایشان تذکر شدید دادند که در حضور مردم باید ایستاد و گزارش داد.
بعد از جلسه جمع بندی شب در شورای اداری در این شهرستان یعنی تربت حیدریه هم ایشان توصیه به اتحاد و پرهیز از اختلاف می کنند که صدای آن پخش نشده و وظیفه خود استانداری و فرمانداری است که تنویر افکار عمومی کنند و از این رفتار بی اخلاقی و ظلمی که به استاندار شده دفاع کنند منتها اخلاق و روش ایشان است که اصلا وارد پاسخگویی و توجیح نمی شوند و میگویند حرف بس است و برای مردم باید عمل کرد و عمل بهترین دفاع است. بزودی مصوبات اجرا شده کدکن را مردم خواهند دید و آن موقع مردم قضاوت خواهند کرد که استاندار خودش برای مردم چقدر کار کرده و نیازی به اختلاف افکنی توسط بخشدار دولت نبوده است. اخلاق حکم می کند در فضای مجازی هر خبر رادقبل از انتشار از صحت و سقم آن با خبر و سپس منتشر کنیم تا ظلمی به اشخاص خصوصا فداکار و پر تلاش نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار