محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با تابناک:
سرپرست صندوق کار آفرینی امید استان کرمانشاه گفت: جهت حمایت از ظرفیت‌های مختلف روستا‌های استان طرح‌هایی مانند " هر روستا یک محصول" و " هر خانه یک کارخانه" و همچنین "روستای بدون بیکار" در حال اجرا هستند.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 02 April 2021

محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طرح "هر روستا یک محصول" یکی از استراتژی‌های صندوق کار آفرینی امید است که در سال گذشته سه روستا را در این طرح پوشش دادیم و امسال نیز تمام شعبات مان را در شهرستان‌های مختلف موظف کرده ایم که روستا‌های با ظرفیت‌های خاص را شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.


وی افزود: در این طرح روستا‌های با ظرفیت‌های خاص که می‌توان روی آن‌ها مانور داد را تامین مالی می‌کنیم و با کمک سایر سازمان‌ها آموزش‌های لازم به آن‌ها داده و توانمند می‌شوند.


مسئول صندوق کار آفرینی امید استان کرمانشاه تصریح کرد: روستای داریان شهرستان پاوه در بحث پرورش ماهی قزل آلا شناسایی و سرمایه گذاری شده و مردم ساکن روستا در خانه و محوطه مسکونی خود حوضچه‌های پرورش ماهی دارند و در این حوزه فعالیت می‌کنند، روستای میوان نیز در همین شهرستان در بحث گیوه فعالیت دارد و مورد حمایت صندوق قرار گرفته است.


این مسئول خاطر نشان کرد: روستای فش کنگاور از نظر ساخت و ساز‌های سنتی اهمیت دارد و قریب به ۱۰۰ خانوار در این روستا مشغول به کار اند که صندوق ما آموزش‌ها و حمایت‌های مالی لازم را ارائه می‌دهند، در سال جدید نیز طرح "هر روستا یک محصول" و "هر خانه یک کارخانه" را داریم و به صورت جدی‌تر به آن می‌پردازیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار