با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت:
عملیات گازرسانی به 11 روستای شهرستان رشتخوار با حضور معاون رییس جمهور و معاون استاندار خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 15 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در آئین کلنگ‌زنی عملیات گازرسانی به 11 روستای رشتخوار، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مناطق محروم از مهم‌ترین اهداف دولتمردان تدبیر و امید است.

سیدابوالفضل رضوی با تقدیر از عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی در گازرسانی به مناطق محروم، تصریح کرد: توسعه روستایی با مشارکت همه دستگاه‌ها، امری مستمر و همه‌جانبه خواهد بود.

در این مراسم همچنین، رئیس اداره گاز ناحیه شهرستان تربت حیدریه اضافه کرد: اعتبار پروژه گازرسانی به 11 روستای شهرستان رشتخوار به مبلغ 119 میلیارد و 570 میلیون ریال از محل اعتبارات بند ق تبصره بند 2 قانون بودجه شرکت گاز خراسان رضوی تامین شده است.

محمد کامل با تاکید بر دقت نظر مسئولان شرکت گاز استان در سرعت بخشیدن به گازرسانی مناطق محروم، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، تعداد 13 هزار و 500 نفر در قالب 4 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی شبکه‌گذاری 17 هزار و 925 متری خط تغذیه فولادی، 114 هزار و 978 متری خط توزیع پلی اتیلن، نصب دو ایستگاه تقلیل فشار TBS با حجم 5 هزار متر مکعب گاز در ساعت و نصب 3 هزار و 350 مورد علمک گاز را از مشخصه‌های بارز این طرح برشمرد.

با بهره‌برداری از این پروژه، روستاهای باسفر، عمیدیه، سنگان، عباس آباد فرامیشان، علی آباد، دولت آباد، کاظم آباد، ریوند، نوق، آبنیه و قلندرآباد از توابع شهرستان رشتخوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار