معاون استاندار تهران خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از عرضه ۱۴۰۰ تُن مرغ گرم در تهران از امروز شنبه ۱۴ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 03 April 2021

 

حشمت الله عسگری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه قرار گاه تنظیم بازار مرغ استان تهران که شامگاه جمعه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد و ابعاد مختلف عرضه گسترده مرغ گرم در استان تهران مورد بررسی قرار گرفت از عرضه ۱۴۰۰ تن مرغ گرم در تهران از امروز خبر داد.

عسگری عنوان داشت: در این جلسه مقرر شد تا در راستای تأمین گوشت مرغ مورد نیاز استان تهران از امروز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ تن گوشت مرغ از سه استان شمالی و ۴ استان هم جوار وارد استان شده و در نحوه توزیع آن در سطح استان برنامه‌ریزی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: همچنین عرضه گوشت مرغ به صورت بسته بندی در فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی و پروتئینی استان تهران ممنوع است و همه مرغداران، کشتارگاه‌ها و...... موظف به اجرای مصوبات قرارگاه تنظیم بازار مرغ کشور می‌باشند.

وی همچنین اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار مرغ از روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه به طور روزانه ۱۶۵۰ تن مرغ گرم در سطح شهر تهران به صورت گسترده عرضه خواهد شد و سهمیه روزانه مرغ گرم استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین ماه به صورت ۱۶۵۰ تن مرغ گرم تعیین شده که سهم استان‌های گلستان ۷۰۰ تن، مازندران ۴۳۰ تن، گیلان ۴۰۰ تن، سمنان ۳۰ تن، زنجان ۲۵ تن، مرکزی ۴۰ تن و قزوین ۲۵ تن تعیین شده است.

عسگری گفت: در جریان توزیع مرغ گرم علاوه بر حضور عوامل و گشت‌های نظارتی حتماً از ظرفیت نیروهای مردمی بسیج استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار