طی عملیات ضربتی پلیس؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح پاکسازی برخی مناطق و محلات در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای طرح در شاهرود به دستگیری ۱۸ سارق منجر شده است.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 03 April 2021

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای درجه یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

فرمانده انتظامی استان سمنان صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شاهرود در عملیات ضربتی پلیس، تاکید کرد: ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی  با اشاره به دستگیری 18 سارق و یک مال خر توسط مأموران انتظامی گفت: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم از جمله پاتوق معتادان، محل و مسیرهای سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه، گذرگاه‌های خرده‌فروشان مواد مخدر و… مورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفته است.

سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه این طرح در راستای پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت و همچنین ارتقا امنیت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان انجام شده است، افزود: این طرح به صورت همزمان با همراهی نیروها در قالب ۱۸ تیم عملیاتی و نظارتی در سطح شهرستان شاهرود اجرا شد.

حسنی گفت: مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از جمله گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن آلات و… کشف شد و مأموران حین اجرایی این طرح موفق به دستگیری ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲۶ معتاد نیز شدند.

فرماندار انتظامی استان سمنان گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد باندی از قاچاقچیان مسلح محموله‌ای از مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان تحویل و قصد انتقال آن به یکی از شهرهای اطراف را دارند که ادامه بررسی‌ها و اطمینان مأموران از اخبار به دست آمده در کنار هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات مشترک در استان مورد نظر انجام شد.

حسنی همچنین از دستگیری دو نفر معتاد سابقه‌دار با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت شهروند سمنانی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق جنوبی شهر با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اولیه مأموران پلیس در این راستا آغاز شد.

وی به بررسی‌های میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این راستا اشاره کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس فردی معتاد و سابقه‌دار به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد و در نهایت به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سمنان با همکاری یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه در عملیات هوشمندانه پلیس کاروان موتوری قاچاقچیان در کمین مأموران انتظامی گرفتار که زیر گلوله‌های آتشین پلیس دوام نیاورده و به ناچار از محل متواری شدند، ابراز داشت: کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت در این عملیات صورت گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار