نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از خط‌شکنی سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح در زلزله سی‌سخت قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 03 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئولان ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده تیپ ۴۸ فتح امروز (۱۴ فروردین ماه) نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار کردند.
 
آیت‌الله «سید نصیر حسینی» در این نشست با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر ناتوان‌تر از همیشه شده است اظهار کرد: یکی از دلایل ناتوانی شیطان بزرگ اقداماتی است که در طول ۴ دهه اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده و در واقع شاخ آمریکا را شکسته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شما سرمایه عظیمی هستید و همه مردم ایران قدر شما را می دانند تصریح کرد: قضاوت مردم در مورد شما مثبت است چرا که کارهای شما را می‌بینند و می دانند که چگونه از ابتدای این انقلاب تا کنون برای پیشبرد اهداف نظام و همچنین کمک به محرومیت زدایی و مقابله با دشمنان اقدام کرده‌اید.
 
وی در ادامه با بیان اینکه سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تدبیر تلاش‌های ارزشمندی انجام داده؛ اظهار کرد: در همه بحران‌ها سپاه فتح از زلزله گرفته تا سیل و سقوط هواپیما و سایر مشکلاتی که وجود داشته به صورت عملیاتی وارد شده که درصد رضایت مندی مردم از این اقدامات بسیار بالاست.
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه در زلزله هم سپاه با قدرت وارد میدان شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای روزی که زلزله سی‌سخت رخ داد تاکنون سپاه در عرصه حضور داشته و در همه زمینه‌ها به مردم شهر زلزله زده سی سخت کمک کرده که از این تلاش ها و همت مجاهدانه سپاه قدردانی می‌کنیم.
 
وی یکی از اقدامات بسیار خوب سپاه پاسداران در منطقه زلزله زده سی سخت را کمک به بازسازی جداول آب باغداران و کشاورزان اعلام کرد و گفت: وقتی سپاه و مردم در کنار یکدیگر قرار دارند بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کنند، همچنان که در بحث ساماندهی جداول آب نیز چنین شد و سپاه توانست بسیاری از مشکلات باغداران و کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به شما افتخار می‌کنیم و در کنار شما احساس آرامش می کنیم، اظهار کرد: نظام ما آرمان‌ها و ارزش‌های آن عادی نیست، بنابراین دشمنان نظام ما هم عادی نیستند و توطئه‌هایی که علیه این ملت می شود عادی نیست، دشمن هرگز دست از توطئه و عداوت برنمی‌دارد و البته در کنار این همه دشمنی‌ها، پیروزی های بزرگی هم داشته ایم؛ چرا که رهبران ما انسان‌های عادی نبودند و عادی هم فکر نمی‌کنند.
 
آیت الله حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران در مقابل جهان استکبار ایستاده و در همه ابعاد با دشمن استکباری مبارزه می‌کند، گفت: در حالی که روسیه، چین و سایر قدرت ها تنها در یک بعد اقتصادی آمریکا را به چالش کشیدند اما نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاست، مسائل فرهنگی، اجتماعی و گفتمان‌های دیگر و حقوق بشر آمریکا را به چالش کشیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار