طرح‌های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان روز سه شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو و در نخستین هفته پویش "هر هفته_ الف_ ب_ ایران" در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 06 April 2021

 افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ طرح توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱ استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و شماری از مسوولان وزارت نیرو، شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور همراه بود و ۱۶ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان نیز به صورت همزمان افتتاح شد.

طرح‌های "ساخت و ساز" و "ساز و کار" افتتاحی این شرکت در محورهای تامین برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، ایجاد قدرت مانور، توسعه و بهبود سامانه‌های روشنایی معابر، تعویض کنتور و کاهش پیک است.

این طرح‌ها در ۲۳ شهرستان این استان از جمله سمیرم، شهرضا، دهاقان، کاشان و آران بیدگل، خمینی شهر، نجف آباد، برخوار و فلاورجان به بهره برداری رسید.

همچنین هشت مورد از این طرح‌ها با حجم سرمایه گذاری ۶۴۸ هزار و ۵۳۵ میلیون ریالی در زمینه تامین برق، توسعه فیدر جدید، ایجاد قدرت مانور و توسعه و بهبود شبکه روشنایی معابر، کاهش پیک و دیسپاچینگ در شهرستان اصفهان به بهره برداری رسید.  

در اولـین هفته پـویش سال ۱۴۰۰، در مجموع ۱۶ طرح شرکت توزیع بـرق استان اصفهان همزمان با سایر طرح‌های شرکت‌های توزیع برق کشور با حجم سرمایه گذاری یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در پایان مراسم نخستین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران استان اصفهان در ارزیابی شاخص‌های کلیدی شرکت‌های توزیع در سال ۹۹ موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس در حوزه‌ طرح‌های هما، سمن، چاوش و اصلاح ولتاژ شبکه، کاهش تلفات و تدوین برنامه‌های  ۰۹۹ شد.

  پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق در سطح ملی امروز در قالب هشت هزار و ۱۴۲طرح توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در ۳۱  استان، با حجم سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار