تماشاخانه سیارکانون خراسان رضوی که از سال گذشته با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حال آماده شدن بود به مراحل پایانی رسیده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 07 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: راه اندازی تماشاخانه سیار در خراسان رضوی زمینه ساز برخورداری کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی از فعالیت های کانون خواهد بود.
ابراهیم زره ساز ادامه داد: هزینه این تریلی سیار با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از محل تجهیز مراکز اجتماعی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین تامین شده است.
مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا کودکان و نوجوانان از فعالیت های فرهنگی کانون ‌بهره‌مند شوند.
فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز گذشته در مراسم افتتاحیه چهار تماشاخانه سیار کانون کشور خاطرنشان کرد با افزایش تعداد تماشاخانه های سیار، عدالت فرهنگی که از وظایف و ماموریت‌های اصلی کانون است محقق خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون تولید، معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از مدیران‌کل و کارشناسان کانون و اهالی رسانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در فضای باز ساختمان کانون در شهرک قدس تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار