رئیس اداره ورزش و جوانان استان سمنان:
رئیس اداره ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه شهرستان شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط قرارگرفته است، گفت: به لحاظ استانی نیز جایگاه دوم کشور به استان اختصاص‌یافته است.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 08 April 2021

شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط ایستاد/ استان سمنان جایگاه دوم

 

به گزارش تابناک سمنان مصطفی مرادی  ضمن بیان اینکه «طرح جام نشاط و تندرستی» به‌عنوان دومین طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در راستای برنامه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی به شمار می‌رود، ابراز داشت: بر اساس رتبه‌بندی جدید تا تاریخ پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری شهرستان شاهرود به‌عنوان رتبه هشتم و سمنان رتبه چهاردهم جدول را در رنکینگ شهرستانی کسب کردند.

وی بابیان اینکه هدف اصلی طرح ملی نشاط ارائه اطلاعات و برنامه‌های ورزشی به مخاطبان برای ایجاد عادت ورزش کردن در زندگی روزانه و جلوگیری از فقر حرکتی و ناهنجاری‌های جسمانی و روانی است، افزود: در برندگان بخش حرفه‌ای‌تر نیز رسول عابدی از شهرستان شاهرود رتبه برتر قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه طرح ملی نشاط تلفیقی از ورزش‌های الکترونیک و فعالیت بدنی و ورزشی محسوب می‌شود، ابراز داشت: این طرح از تاریخ هفتم اسفندماه سال گذشته شروع و تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

مرادی بابیان اینکه به لحاظ استانی نیز استان سمنان در جایگاه دوم کشور قرارگرفته است، تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی از طریق ورزش ازجمله اهداف مهمی که در این طرح پیگیری می‌شود تا بتوان جامعه را ترغیب به تحرک و پویایی بیشتر کرد.

وی بابیان اینکه کم‌تحرکی در شرایط کرونا می‌تواند منجر به افزایش برخی بیماری‌های قلبی و چاقی شود، افزود: طرح ملی نشاط می‌تواند به افزایش فعالیت‌های بدنی کودکان و نوجوانان نیز در محیط خانه کمک کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار